نوسازی پنج خانه مستمندان در منطقه مروست یزد


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838337

کبیری با بیان اینکه در مدت سه روز در قالب تدریس گسترده توسط جهادگران فاطمی، 30 جهادگر از نقاط مختلف استان 5 منزل محروم شهرستان مروست را مرمت و بازسازی می کنند، اظهار داشت: در این مدت 30 نفر از مناطق مختلف استان اقدام به تعمیر و بازسازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود کبیری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در گفتگو با خبرنگار تصرف مناطق مروست، اظهار کرد: با توجه به محرومیت مردم از منطقه مروست، گروه های جهادی از شهرهای مختلف به مدت 3 نفر در این منطقه مستقر می شوند. روز و ارائه خدمات به محرومان.پرداخت.

وی ادامه داد: در این مدت گروهی از خواهران خدماتی مانند خیاطی، فرهنگ سازی و مشاوره و برادران نیز در قالب فعالیت های عمرانی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

جانشین الغدیر با بیان اینکه پنج خانه محرومان و نیازمندان در سه روز بازسازی و تعمیر می شود، خاطرنشان کرد: سطح محرومیت منطقه باعث شده است تا همه گروه های جهادی مستقر در این شهرستان اعلام آمادگی کنند تا ذائقه خدمت رسانی را وسعت دهند. ریشه کنی فقر و محرومیت از جامعه.

کبیری با اشاره به اینکه آسیب شناسی این اردوهای جهادی ادامه دارد، گفت: با آسیب شناسی و ارزیابی های دقیق، امیدواریم بتوانیم کار صادقانه و خالصانه جهادگران بی رحم را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید