نکته عجیب تمرین پرسپولیس برای استقلال

نکته عجیب تمرین پرسپولیس برای استقلال

یک روز قبل از بازی اخیر ذوب آهن و پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در تمرین سرخپوشان حاضر شد.

درویش با همراهی محمد محمدی به ورزشگاه شهید کاظمی رفت. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اعلام جایزه قهرمانی ذوب آهن و صحبت از پرداخت ها قصد داشت محمد محمدی را رسما به عنوان معاون ورزشی باشگاه معرفی کند اما …

به محض اینکه رضا درویش جایزه پیروزی مقابل ذوب آهن را در مجموع 500 میلیون تن اعلام کرد، صدای اعتراض سرخپوشان بلند شد. سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم پرسپولیس به رضا درویش اعتراض کرد که 500 میلیون تومان یعنی هر نفر حدود 10 میلیون تومان و این مبلغ برای بازی حساسی مثل ذوب آهن کافی نیست! کاپیتان پرسپولیس جوایز تیم های رقیب را به تصویر کشید و از رضا درویش خواست حقوق بازیکنان و اعضای تیم را تا حد معقولی افزایش دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا کاپیتان های دوم و سوم پرسپولیس نیز در حمایت از سیدجلال حسینی صحبت کرده و از بی توجهی این باشگاه گلایه کرده اند. این دو بازیکن با اشاره به رضا درویش گفتند که تیم در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و دیدار مقابل ذوب آهن بسیار مهم است. بنابراین مدیریت باشگاه نه تنها باید برای این مسابقه پاداش مناسبی در نظر بگیرد، بلکه درصد بازیکنانی که در 5 هفته باقی مانده تا پایان لیگ پرداخت شده اند کم است و باید در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد و …

یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم به بحث پیوست و به رضا درویش گفت که حق این بچه ها 56 درصد نیست. وی تاکید کرد: همه تیم ها بردهای بیشتری کسب کرده اند و رقبا با شرایط بهتری پایان فصل را دنبال می کنند اما در عوض باید به خواسته های این کودک که با جان و دل مقابل پیکان دوید و با 10 نفر جنگید، توجه بیشتری کرد.

این اعتراضات و شرایط باعث شد تا رضا درویش از معرفی رسمی محمد محمدی به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تکان بخورد و با ناراحتی و کسالت محل تمرین یحیی گل محمدی و شاگردانش را ترک کند!

دیدگاهتان را بنویسید