نکته عجیب ستاره استقلال; 4 سال خدمت

نکته عجیب ستاره استقلال;  4 سال خدمت

مهاجم تبریزی سابق استقلال در روزهایی که تاریخ سربازی بازیکنان داغ است خاطره جالبی از دوران خدمت چهار ساله خود در دوران بازی دارد.

او مدعی است ابتدا به عنوان سرباز به این تیم پیوسته است اما با توجه به اینکه قبلا دفترچه خدمت خود را ارسال کرده و این سهمیه سربازی سپاه محسوب می شود، پس از یک سال دوباره مجبور به استعفا شد. از سر گرفت و دوباره دو سال را سپری کرد و در این بین به دلیل غیبت یک ساله، یک سال اضافه خدمت به او داده شد تا چهار سال از دوران فوتبالی خود را به عنوان سرباز بگذراند. ماجرای مهاجم سابق استقلال را در ادامه بخوانید.

با این حال، هر چه قانون بگوید، باشگاه ها باید به آن پایبند باشند.” چهار سال خدمت سربازی من طول کشید!

اکبرپور از خدمت چهار ساله خود می گوید: یک سال تهران بودم. اما من قبلاً دفترچه کارم را به سپاه داده بودم و باید یک سال دیگر برمی گشتم تا در سپاه خدمت کنم. من به عنوان سرباز ساعت 6 صبح به پادگان رفتم و ساعت 2 به تمرین فوتبال برگشتم. سپاه بالاخره تصمیم گرفت یک سال مهندسی مکانیک و یک سال شهرداری تبریز برود. من هم خدمت کردم و صبح در پادگان بودم و بعد در این دو باشگاه. یک سال سربازی و دو فصل را در شهرداری تبریز و مهندسی مکانیک گذراندم که سه سال بود. وقتی فکر کردم تمام شد، دیدم به خاطر زمانی که صرف کرده ام، یک سال لطف اضافی به من کرده اند. به آموزش و غیره رفتم که تا چهار سال طول کشید و به این ترتیب خدمت سربازی ام تمام شد.

وی در پایان گفت: در این سالی که در پاس بودم فکر نمی کردم لطف اضافه ای به من کنند. هم زمان و هم بازی خوب را خدمت کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید