معلمان با 30 سال سابقه خدمت چند سال دیگر می توانند خدمت کنند؟

معلمان با 30 سال سابقه خدمت چند سال دیگر می توانند خدمت کنند؟

احمدی لشکی معاون امور مجلس و استان های وزیر آموزش و پرورش کلاردشت یکی از دغدغه های آموزش و پرورش را خروج معلمان با 30 سال سابقه خدمت اعلام کرد و افزود: ادامه خدمت معلمان با 30 سال سابقه خدمت شامل می شود. در لایحه پیشنهادی برنامه هفتم از نمایندگان شورای اسلامی درخواست می شود تا آن را تصویب کنند.

وی افزود: در این لایحه پیشنهاد شده است که پس از 30 سال خدمت به این افراد پاداش پرداخت شود و 5 سال دیگر تمدید شود تا آموزش و تحصیل با کادر مجرب ادامه یابد.

معاون پارلمانی و استانداری وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید حدود 50 هزار معلم با برگزاری آزمون های استخدامی جذب آموزش و پرورش می شوند، گفت: مرحله اول آزمون استخدامی بیش از 25 هزار معلم ابتدایی و ابتدایی استخدام می شود. 2 هزار و 300 معلم مدارس استثنایی انجام شده است.

احمدی لشکی افزود: این افراد از سه برابر ظرفیت انتخاب و پس از گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلم استخدام می شوند.

معاون پارلمانی .

احمدی لشکی گفت: پذیرفته شدگان نیز پس از گذراندن مصاحبه و گزینش برای آموزش به دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی می روند.

وی به وضعیت نیروهای حق التدریس، تامین خدمات و نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس لایحه برنامه هفتم که در شورای اسلامی تقدیم شده است، جذب نیروهای جدید در این بخش می باشد. ممنوع است.

معاون پارلمانی و وزیر آموزش و پرورش استان در حال حاضر 17 هزار خریدار در آموزش و پرورش کشور مشغول به کار است و افزود: در صورت نیاز منطقه، از ظرفیت این مجموعه که سابقه همکاری دارند مجددا استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید