نکته عجیب استقلال در جام حذفی؟

نکته عجیب استقلال در جام حذفی؟

پس از اعلام مسئولان فوتبال تبریز مبنی بر عدم امکان میزبانی فینال جام حذفی، محل برگزاری بازی فینال این فصل به معمایی بزرگ تبدیل شده و هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که بازی مورد بحث کجا برگزار می شود.

امروز اطلاعات جدید و دقیقی از این بازی دریافت کردیم. شنیده ایم که محل برگزاری بازی فینال جام حذفی ترکیه ارتباط مستقیمی با دیدار استقلال و نساجی دارد. اگر نساجی موفق شد استقلال را حذف کند و به فینال برسد، محل برگزاری مسابقه فینال باید جایی باشد که انصاف بین نماینده مازندران و یکی از نمایندگان تهران کاملا رعایت شود، اما اگر استقلال بتواند نساجی را حذف کند و تبدیل به یک نماینده شود. فینالیست، بازی فینال جام حذفی در هر شرایطی حذفی هفته آینده در ورزشگاه آزادی انجام می شود. چون هرکسی که از هوادار و پرسپولیس به فینال برسد، آنها تیم های تهرانی هستند و طبیعی است که این دیدار بدون مشکل در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

به این ترتیب اگر استقلال و پرسپولیس با غلبه بر نساجی و هوادار به فینال جام حذفی برسند، هفته آینده شاهد یکی از حساس ترین دربی های فوتبال ایران در دو دهه اخیر به میزبانی ورزشگاه آزادی و با حضور انبوه مردم خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید