نکته به ساپینتو برای قهرمانی جام حذفی استقلال

نکته به ساپینتو برای قهرمانی جام حذفی استقلال

ادموند اختر بازیکن سابق استقلال درباره دیدار آبی پوشان با مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی سختی است به خصوص اینکه مس یکی از تیم های بالای جدول است و از یک مربی خوب بهره می برد. امیدوارم استقلال بتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد و هواداران را خوشحال کند.

وی درباره اینکه آیا استقلال از مدعیان قهرمانی عقب افتاده است، تصریح کرد: متأسفانه استقلالی ها در دو بازی اخیر نتوانستند امتیاز مورد نیاز خود را کسب کنند و سایر مدعیان از آن نهایت استفاده را بردند و تقسیم شدند. استقلال نباید در دربی می باخت و این باعث شد بازیکنان از نظر روحی و روانی سقوط کنند.

بازیکن سابق استقلال درباره رفتار ساپینتو در کنار زمین گفت: ساپینتو در اکثر بازی های این فصل محروم بوده و این موضوع به استقلال ضربه زده است. به نظر من مدیران استقلال باید این مربی را توجیه کنند که مراقب رفتارش باشد. ساپینتو در این فصل با اکثر مربیان درگیری لفظی داشته است.

اختر در مورد عملکرد ساپینتو در 10 ماه اخیر و اینکه آیا شایسته سرمربیگری استقلال در فصل آینده است یا خیر؟ وی گفت: زمانی که سرمربی استقلال شد، خودش بازیکنان استقلال را انتخاب نکرد. از طرفی تک تک بازیکنان استقلال را نمی شناخت و عموما فضای حاکم بر مسابقات فوتبال ایران را نمی شناخت. باید دید مدیران استقلال چه نظری دارند و می خواهند با این مربی ادامه دهند یا خیر.

وی با بیان اینکه خیلی ها معتقدند استقلال باید روی رقابت های جام حذفی تمرکز کند، گفت: به هر حال استقلال در جام حذفی شرایط خوبی دارد و می تواند با پیروزی مقابل نساجی به فینال این رقابت ها راه پیدا کند و انگیزه بالایی برای دیدار مقابل استقلال دارد.

اختر در پایان گفت: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. با وجود اتفاقاتی که در تیم افتاد، فکر می کنم با تمرکز لازم و کافی روی جام حذفی بتوانیم قهرمان این مسابقات شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید