نکونام این پرسپولیس را می خواهد. آیا جنایتکار جدیدی در راه است؟

نکونام این پرسپولیس را می خواهد.  آیا جنایتکار جدیدی در راه است؟

محمدحسین کنعانی زادگان که در لیست برترین های یحیی گل محمدی برای پیوستن به قرمزها قرار داشت، با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکرات نهایی را با مدیر برنامه های خود انجام داد و در نهایت قراردادی دو ساله برای پیوستن به این تیم امضا کرد.

کنعانی زادگان پس از جذب مسعود ریقی و شهاب زاهدی، سومین خرید رسمی پرسپولیس در فصل تابستان است. اما نکته مهم اینجاست که با اضافه شدن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس، این تیم 6 مدافع میانی دارد. کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، علی نعمتی، وحدت حنان اف و فرشاد فرجی 6 بازیکنی هستند که می توانند در دفاع میانی بازی کنند. این در حالی است که با توجه به سیستم بازی یحیی گل محمدی، به احتمال بسیار زیاد پرسپولیس در فصل آینده فقط از دو مدافع میانی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. البته علی نعمتی می تواند مانند فصل گذشته در پست دفاع چپ بازی کند اما داستان فرشاد فرجی فرق می کند.

پیش از این شایعه شده بود که فرشاد فرج قصد جدایی از پرسپولیس را دارد که او و باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه هنوز یک فصل از قراردادش باقی مانده است، این موضوع را تکذیب کردند. یحیی گل محمدی که معتقد بود محمدحسین کنعانی زادگان در بازار حضور دارد از باشگاه خواست تا قرارداد فرشاد فرجی را تمدید کند. اما تاریخ با پرسپولیسی شدن محمد حسین کنعانی زادگان تغییر کرد. فرشاد فرجهی که دو فصل پیش فیکس بود و سال گذشته کم و بیش بازی کرد، از قبل خوب می داند که چه سرنوشتی در انتظار او در این تیم خواهد بود.

فرجی از دو تیم صنعت پیشنهاد دارد اما جالب اینکه سابقه همکاری خوبی با جواد نکونام در تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران دارد. سرمربی استقلال هم فوتبال فرشاد فرجی را پذیرفته است و این احتمال وجود دارد که در صورت جدایی شماره 3 از این مدافع میانی خوش نام، او هدایت تیم حریف را بر عهده بگیرد!

اما ترافیک پرسپولیس در مرکز خط دفاعی با خرید کنعانی ها و حفظ بازیکنان فصل گذشته بسیار شدید شده و انتظار می رود یکی دو مدافع از این گروه جدا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید