نکونام به گزینه جذاب دیگری بسنده کرد. لژیونر ملی یک قدم به سوی استقلال است

نکونام به گزینه جذاب دیگری بسنده کرد.  لژیونر ملی یک قدم به سوی استقلال است

یکی از گزینه های مد نظر جواد نکونام برای تقویت نیروهای هجومی استقلال، امیرحسین حسین زاده است. این بازیکن جوان را فرهاد مجیدی به استقلال آورد و در اولین فصل حضورش نشان داد که چه فوتبالیست با کیفیتی است. امیرحسین پس از یک فصل درخشان در استقلال راهی فوتبال اروپا شد و با باشگاه شارلوا قرارداد بست. حالا بعد از گذشت یک فصل از حضور این بازیکن در فوتبال بلژیک، باشگاه استقلال با نظر نکونام می خواهد دوباره حسین زاده را به خدمت بگیرد و هر طور شده می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

در روزهای گذشته بار دیگر باشگاه استقلال با باشگاه شارلوا شرایط استخدام حسین زاده را جویا شد. باشگاه بلژیکی در واکنش به نامه باشگاه استقلال اعلام کرد در صورتی که این باشگاه ابتدا 800 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن پرداخت کند، حسین زاده را به استقلال تحویل خواهد داد. علاوه بر این باشگاه بلژیکی خواهان دریافت 20 درصد از انتقال بعدی حسین زاده شده است. این در حالی است که پیشنهاد اولیه باشگاه استقلال برای جلب رضایت حسین زاده 500 هزار دلار بود که هنوز این مبلغ مورد تایید باشگاه شارلوا قرار نگرفته است.

لازم به ذکر است که مذاکرات برای بازگشت حسین زاده ادامه دارد و احتمال توافق بسیار زیاد است. امیرحسین که حالا ملی پوش به حساب می آید یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است و قطعا برای استقلال مفید خواهد بود. جذب حسین زاده از این جهت حائز اهمیت است که محبی در آستانه جدایی از استقلال و احتمال رفتن به فوتبال روسیه است، در حالی که قائدی نیز سرنوشت نامشخصی دارد و مشخص نیست که آیا باشگاه استقلال قادر به پرداخت مبلغ انتقال ستاره بوشهری از این تیم خواهد بود یا خیر. شباب الاهلی .

دیدگاهتان را بنویسید