نکونام حرف آخر را زد: پرونده این استقلال را حتما ببندید!

نکونام حرف آخر را زد: پرونده این استقلال را حتما ببندید!

استقلال درسش را شروع کرد تا اینکه به اندازه کافی به دردسر افتاد. این تیم در روزهای اخیر دستخوش تغییرات مدیریتی بزرگی شده و نتوانسته آنچنان که هوادارانش می خواهند در فصل نقل و انتقالات عمل کند. به این موارد باید نگرانی شدید جواد نکونام از شکایت سرمربی سابق استقلال را نیز اضافه کرد.

ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد و ایران را ترک کرد و به گفته برخی مدیران سابق این باشگاه 200 هزار دلار از این باشگاه می خواهد و این پول هنوز به حسابش واریز نشده است. این بازیکن پرتغالی به صراحت از این شکایت صحبت کرد و این موضوع جواد نکونام را به شدت نگران کرد چرا که اگر وکلای این مربی خوب عمل کنند و البته حقوقش هم پرداخت نشود ممکن است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی یا فرصت های نقل و انتقالات نیم فصل مسموم شود. در استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه.

نکونام می ترسد این مربی استقلال را خراب کند/ پرونده اش را به هر نحوی ببندد!

نکونام به خوبی می داند که مربیان خارجی در مصاحبه های خود از عشق به هواداران ایرانی صحبت می کنند، اما در عمل رفتارشان متفاوت است و همه دیدیم که چگونه شفر و استراماهونی با وجود اینکه همیشه از عشق به استقلالی ها در مورد پول صحبت می کنند، اما آنها را دیدیم. حتی یک دلار هم خرج نکرده و می ترسد ریکاردو ساپینتو هم همین برنامه را برای استقلال داشته باشد و بر همین اساس به مسئولان باشگاه گفته است که پرونده سرمربی فصل قبل استقلال را می بندند و نمی گذارند. این فرد استقلالی ها را دچار مشکل می کند چون اگر شکایت کند و پنجره را ببندد قطعا تا پولش را نگیرد راضی نمی شود.

یکی از کادرفنی استقلال در واکنش به این ماجرا به خبرروزی گفت: نگرانی آقای جواد کاملا بجاست چرا که اگر پنجره بسته شود، سرمربی بیشترین ضرر را متحمل می شود. قبول داریم که باید حقوق همه مربیان و بازیکنان را پرداخت کنیم. با این حال آقای ساپینتو در فصل بهار دو بار با استقلال پرسپولیس شکست خورد، اما مابقی را می خواهد و اگر پول ندهیم می تواند ما را با مشکل بزرگی مواجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید