پشت صحنه مخالفت سازمان لیگ با پیشنهاد استقلال ؛ به جای باشگاه با ما قرارداد ببندید!

باشگاه استقلال

ادعا می شود که دلیل اصلی مخالفت لیگ فوتبال با پیشنهاد استقلال برای برخورداری از امتیاز تبلیغات دوستدار محیط زیست بازی های خانگی در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی توسط نماینده جدید این باشگاه ، عدم امضای قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی است. استفاده از تبلیغات محیطی در مسابقات لیگ 20. و این اولین بازی بود.

یکی از کارمندان آگاه سازمان لیگ گفت: بعد از اینکه این سازمان در روند ارسال تبلیغات محیطی مسابقات لیگ بیست و یکم شکست خورد، طبیعی است که اکنون این پیشنهاد به راحتی پذیرفته نمی شود!

این عضو ارشد سازمان لیگ که نخواست نامش فاش شود، گفت: مسئولان لیگ معتقدند در صورت پرداخت 150 میلیارد به باشگاه استقلال، سازمان لیگ حاضر است با 180 میلیارد کل مسابقات را به این شرکت واگذار کند. که به جای باشگاه استقلال با سازمان لیگ قراردادی منعقد شده است.

این مقام آگاه مدعی است که اگر باشگاه استقلال همین کار را انجام دهد ، طبیعتاً پرسپولیس از همان فرمول پیروی می کند ، بنابراین هیچ کس نمی خواهد با سازمان لیگ برای سایر مسابقات فوتبال مذاکره کند ، بنابراین آنها با این درخواست مخالفت کردند. ممکن است!

وی با اشاره به شکست سازمان لیگ در گذشته در زمینه تبلیغات محیطی به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی بازار تبلیغات، گفت: اگر سازمان لیگ با این موضوع موافقت کند جای تعجب دارد!

بر اساس گفته های این مقام لیگ ، پیشنهاد صادق درودگر مبنی بر اینکه پیشنهاد نماینده باشگاه استقلال برای استفاده از نکات تبلیغاتی محیطی غیر واقعی به نظر می رسد ، به نظر می رسد مسائل دیگری را که معمولاً چالش بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ است ، نشان دهد. بیشتر از قبل افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید