دستور خاص یحیی; با این 2 بازیکن سریعتر قرارداد ببندید

دستور خاص یحیی;  با این 2 بازیکن سریعتر قرارداد ببندید

یحیی گل محمدی بارقه امیدی داشت که احمد نوراللهی در لیست مازاد شباب الاهلی قرار بگیرد تا این بازیکن به پرسپولیس برگردد.

برهمین اساس سرمربی پرسپولیس جای نورالهی را خالی گذاشته بود اما با تیم شباب الاهلی موافقت کرد که درخشش خیره کننده ای در این تیم وجود دارد و در نهایت کادرفنی این باشگاه را برای تمدید قرارداد مجاب کرد.

سایت المنبر امارات با تایید خبر تمدید قرارداد تیم ملی ایران نوشت که این باشگاه با توجه به عملکرد درخشان احمد نورالهی هافبک ایرانی، تصمیم دارد قرارداد این بازیکن را برای فصل آینده تمدید کند. این در حالی است که رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی مستمر با احمد نورالهی امیدوارند قرارداد شباب الاهلی با ستاره ایرانی فسخ شود تا به درخواست یحیی گل محمدی این هافبک تاثیرگذار به تهران بازگردد.

در همین رابطه شنیدیم وقتی خبر تمدید قرارداد احمد نورالهی به گوش یحیی گل محمدی رسید، بلافاصله واکنش جالبی از خود نشان داد و از باشگاه پرسید: می توانید قرارداد میلاد سرلک را تمدید کنید. پیش از این گفته می شد محمد هدابندلو سهمیه زیر 23 سال محسوب نمی شود و سهمیه بزرگسالان را پر می کند به همین دلیل سرمربی پرسپولیس او را در لیست انتظار قرار داد.

حالا تکلیف احمد نورالهی با تمدید قرارداد این بازیکن با امارات مشخص شده است، یحیی گل محمدی، محمد هدابندلو، هافبک جوان فصل گذشته ذوب آهن اصفهان و تیم امید را بهترین گزینه برای خرید این پست در صورت در نظر گرفتن سهمیه بزرگسالان می داند. بعد از خدابندهلو به نظر می رسد تمدید قرارداد با میلاد سرلک حتی از شام هم اجباری باشد. یحیی گل محمدی می خواهد برای فصل آینده در تیمی هجومی با فوتبال خودش بازی کند و به هافبک و بازیساز شاغلی مثل میلاد سرلک نیاز مبرمی دارد. سرلک ویژگی هایی دارد که در رضا اسدی و کمال کامیابی نیا دیده نمی شود و یحیی گل محمدی از باشگاه خواسته است پس از بازگشت ملی پوشان از قطر هر چه سریعتر قرارداد شماره 10 او را تمدید کند.

دیدگاهتان را بنویسید