اجرای سریعتر طرح رتبه بندی 850 هزار معلم در دستور کار است


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912362

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

بابایی گفت: 850 هزار معلم در کشور مشمول طرح رتبه بندی هستند که زمان زیادی را می طلبد اما تلاش می کنیم ظرف سه چهار ماه رتبه بندی معلمان را تکمیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، مصطفی بابایی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات و تحولات مثبت و بهبودبخش در نظام آموزشی گفت: در دوره گذشته یکی از مهمترین کار بازگشایی مدارس در آن زمان از دوران کرونا بود و این بازگشایی پس از سه بار تلاش نافرجام به دلیل شیوع کرونا انجام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با اقناع افکار عمومی در فروردین ماه امسال شاهد حضور 87 درصدی دانش آموزان در مدارس بودیم، گفت: با این مقدمه مدارس به مدت 26 ماه از تاریخ تعطیل می شود. اوایل مهر ماه بخش ها به صورت حضوری افتتاح شد و تجربیات خوبی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن از تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در فضای مجازی سوء استفاده کرد و این غفلتی بود که در آموزش و پرورش شاهد بودیم و پس از بازگشایی شاهد اتفاقاتی در کشور و جامعه بودیم. “

بابایی با اشاره به مطالبه عمومی فرهنگیان آذرماه 1392 برای ارزشیابی معلمان گفت: پس از 11 سال طرح ارزشیابی معلمان در چند روز گذشته اجرا شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حکم بیش از 90 درصد از همکاران فرهنگی و معلمان خراسان جنوبی صادر شده است، افزود: 850 هزار معلم در کشور مشمول طرح رتبه بندی هستند. که زمان زیادی می برد، اما تلاش می کنیم ظرف سه چهار ماه، کار رتبه بندی معلمان انجام شود.

وی در خصوص بیمه معلمان گفت: در حوزه رفاه معلمان بیمه موثر جایگزین بیمه قدیمی شده است و در بیمه جدید دو سوم حق بیمه توسط دولت پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید