پشت صحنه تصمیم ستاره استقلال در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس

پشت صحنه تصمیم ستاره استقلال در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس

بازی مقابل ذوب آچان و فولاد در دو بازی اول لیگ نشان داد که پرسپولیس با وجود آمدن لوکادیا همچنان به یک مهاجم نیاز دارد. مهاجمی که در هوا خوب است و وقتی اوضاع به هم می خورد می تواند به پرسپولیس کمک کند.

تقریبا از ابتدای نقل و انتقالات مهاجم سابق استقلال شیخ دیابته که بازی های خوب زیادی با پیراهن این تیم انجام داد و آقای گل لیگ برتر شد به پرسپولیس معرفی شد.

دیاباته که فصل گذشته در تیم الغرافه قطر بازی می کرد، حالا بازیکن آزاد است و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. با این حال گل محمدی به دلایل متعدد از جمله مصدومیت زیاد، آماده نبودن و حرکت کم قبل از خرید لوکادیا با جذب دیاباته موافقت نکرد.

مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و آزاد بودن دیابات او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس می دانند. حالا که لوکادیا پرسپولیسی شده است، در روزهای گذشته بار دیگر نام شیخ دیابات برای دیدار از پرسپولیس مطرح شد، اما این بار سرمربی پرسپولیس نظرش را تغییر داده و به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که طرفدار به خدمت گرفتن دیابات است. .

مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته مذاکرات بسیار خوبی با شیخ و ایجنتش داشتند و حتی به توافق هم رسیدند. در آخرین لحظات اما دیابات به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که نمی تواند به ایران بیاید.

باشگاه پرسپولیس بعداً با شیخ دیابات با مبلغ 375 هزار دلار برای یک فصل به توافق رسید و قرار بود در صورت رضایت طرفین و البته آمادگی دیابات، برای یک فصل دیگر تمدید شود.

دیاباته روز یکشنبه نیز پزشکی خود را در قطر پشت سر گذاشت و هیچ نگرانی مصدومیتی نداشت. مهاجم سابق استقلال مدارک تایید تست پزشکی، فسخ قرارداد با الغرافه، پاسپورت و سایر مدارک لازم را از پرسپولیس به باشگاه ایمیل کرد و پس از آن مدیران پرسپولیس بلیت سفر این بازیکن به تهران را تهیه کردند. و شیخ باید این هفته به تهران و برای ارائه به باشگاه پرسپولیس می آمد.

دیابات در اتفاقی عجیب تنها دو ساعت پس از ارسال مدارک با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و گفت به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند به ایران بیاید و با پرسپولیس قرارداد ببندد.

این در حالی است که دیابه یک سال به همراه خانواده خود در تهران زندگی می کرد و با شرایط زندگی در ایران آشنایی کامل داشت. شنیده ها حاکی از آن است که در همین مدت کوتاه و پس از تماس هایی که از ایران با دیاباته دریافت کردند، او برای عقد قرارداد با پرسپولیس تردید کرد و در نهایت پس از مشورت با همسرش تصمیم به عدم حضور در پرسپولیس گرفت.

برمه نمی داند که این تماس ها از چه کسی بوده است. برخی می گویند پیشنهاد مالی بهتری وجود دارد و برخی معتقدند هجوم هواداران استقلال به صفحه دیابه و درخواست آنها برای نیامدن این بازیکن به پرسپولیس در تصمیم شیخ تاثیرگذار بوده است.

لازم به ذکر است یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس خبر محرومیت دیاباته از این تیم را تایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید