نگرانی بزرگ یحیی گل محمدی در آستانه بازی با استقلال

نگرانی بزرگ یحیی گل محمدی در آستانه بازی با استقلال

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس خاطره خوبی از آخرین داور دربی ندارد و حالا نگران این است که داور اشتباهی برای این دیدار بسیار مهم انتخاب شود!

جنجالی ترین صحنه دربی 2018 در نیمه دوم رخ داد که سعید آقایی مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و کادر فنی پرسپولیس قصد داشت سیدجلال حسینی را به جای این بازیکن به زمین بفرستد اما بازیکنان پرسپولیس مدعی شدند سید علی داور مسابقه اجازه این تعویض را داد و در بازی 10 نفره اجازه نداد پرسپولیس به تساوی برسد.

پس از این اتفاق یحیی گل محمدی وارد زمین شد و به شدت به تصمیم مهدی سیدعلی در این صحنه اعتراض کرد که در نهایت منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد.

یحیی گل محمدی نیز زمانی که در آستانه خروج از ورزشگاه آزادی و در مواجهه با خبرنگاران در تونل آزادی از سیدعلی بود، دست از انتقاد نکشید و در پاسخ به عملکرد او گفت: «بروید با سیدعلی مصاحبه کنید. تاریک ترین روز داوری وحشتناک بود. شرم بر شما!”

پس از این اعتراض مردمی، کمیته انضباطی رای مربوط به دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال را صادر کرد.

بر اساس اعلام کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل گذشته که در تاریخ 5 اسفند ماه 1400 برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تخلف در قبال یکی از داوران مسابقه به پرداخت جریمه محکوم شد. او به یک میلیارد ریال جریمه نقدی و 6 جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر محکوم شد که 2 جلسه آن به مدت یک سال محرومیت داشت!

حالا شنیده می شود که یحیی گل محمدی نگران انتخاب داور این دیدار بسیار حساس است. مسابقه ای که حتی می تواند قهرمان میان فصل را مشخص کند.

بنابراین قضاوت در دربی بسیار مهم است و شاید سرمربی پرسپولیس (همچنین استقلال) حق دارد روی انتخاب داور این دیدار حساس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید