نگرانی دروازه بان پرسپولیس برای فینال لیگ مقابل سپاهان!

نگرانی دروازه بان پرسپولیس برای فینال لیگ مقابل سپاهان!

شاگردان یحیی گل محمدی در یکی از سخت ترین دیدارهای خود موفق شدند تراکتورسازی را در تبریز شکست دهند تا بار دیگر امیدشان برای صعود به صدر جدول افزایش یابد.

پیش از دیدار با تراکتورسازی، علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی نعمتی و محمد عمری در صورت دریافت کارت زرد مقابل سپاهان در آستانه محرومیت بودند.

با این حال بیرانوند بیش از سایر بازیکنان خود را در خطر کارت زرد دید و با توجه به اینکه تیمش در نیمه اول دو گل پیش بود، نگران شروع مجدد بازی و احتمال کارت زرد به دلیل تاخیر در بازی بود.

وحید کاظمی در چند صحنه بعد از اینکه توپ از کنار دروازه به بیرون رفت بلافاصله به بیرانوند تذکر داد و او سعی کرد نشان دهد که قصد تاخیر در بازی را ندارد.

وزش باد شدید در ورزشگاه بانیان دیزل در یکی از صحنه ها با اخطار جدی وحید کاظمی داور مسابقه همراه بود و بیرانوند نیز مدعی شد که به دلیل وزش باد و حرکت توپ در موقعیتی نیست که بتواند به توپ ضربه بزند. در نهایت اما او نگرانی خود را بیان کرد و به شوخی گفت: «تا کارتی به من ندهد و من را رد نکند تنبل نیست».

در نهایت نه آن دروازه بان و نه هیچ بازیکن دیگری در آستانه توقف پرسپولیس توسط وحید کاظمی کارت زرد دریافت نکرد تا قرمزها بدون پنالتی خود را برای مبارزه با سپاهان آماده کنند و منتظر یکی از جذاب ترین فینال های لیگ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید