نگرانی و اقدام عجیب یحیی علیه ستاره پرسپولیس

نگرانی و اقدام عجیب یحیی علیه ستاره پرسپولیس

پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی رقم خورد که هنوز خبری از بسته شدن دروازه این تیم با دروازه بان و خط دفاعی جدید نبود.

احمد گوهری جای حامد لک را در دروازه سرخپوشان گرفت تا خبری از گل های آسان با خطای شخصی نباشد. گوهری اگرچه اشتباه نکرد اما سرعت خط دفاعی را کم کرد و جهت توپ را اشتباه تشخیص داد و گلی به ثمر رساند تا بار دیگر یحیی گل محمدی را نگران کند.

وحدت حنان اف و علی نعمتی برای اولین بار در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفتند اما با وجود بازی رو به جلو و سرعت در دفع توپ، باز هم اشتباه کردند تا مهاجمان نفت مسجد سلیمان سه موقعیت گلزنی داشته باشند و یکی از آنها شوند. شکوفه دادن.

ارائه سیستم دفاعی پرسپولیس مقابل تیم پانزدهم جدول در حالی انجام شد که یحیی گل محمدی به درخواست شخصی سیدجلال حسینی به کاپیتان تیمش استراحت داد تا مدافع باتجربه سرخپوشان پایتخت در هجدهم وارد نشود. فهرست

سرمربی پرسپولیس برای رویارویی با استقلال تهران بار دیگر قصد دارد ترکیب این تیم را تغییر دهد تا بازیکنان این تیم علاوه بر جای گرفتن در خط حمله استقلال بیشترین هماهنگی را با یکدیگر داشته باشند.

بنابراین به احتمال زیاد سیدجلال حسینی برای هدایت پرسپولیس در دربی پایتخت 98 مقابل استقلال به قلب خط دفاعی این تیم بازخواهد گشت. وحدت حنانوف نیز شانس بیشتری برای بازی دارد اما اگر در تمرینات دو روز آینده هماهنگی لازم را انجام ندهد، علی نعمتی فرصت خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17 و 30 دقیقه پنجشنبه هفته جاری نود و هشتمین دربی صوفیه خود را به مصاف استقلال تهران خواهد برد که در پایان هفته بیست و دوم رقابت های این فصل لیگ برتر، آبی ها با 54 امتیاز صدرنشین و جدی ترین رقیب خود هستند. است پرسپولیس با 6 امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد، بنابراین دیدار دو تیم در این فصل بسیار حساس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید