هاتون استقلال و پرسپولیس را شکست داد!

ماجرا از این قرار است که خاتون بام، پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان ایران که 9 عنوان قهرمانی در لیگ برتر بانوان ایران را به دست آورده است، با تکمیل تمامی مدارک مقرر و بارگذاری آن در کنفدراسیون فوتبال آسیا، موفق شده است. وی برای اولین بار توانست مجوز حرفه ای را برای حضور در مسابقات آسیایی پیش رو به عنوان قهرمان ایران کسب کند.

در این خصوص ایمان فرزین مشاور عالی مدیرعامل این باشگاه و مدیر پروانه حرفه ای خاتون به خبرنگار “ورزش سه” گفت: با افتخار اعلام می کنم که باشگاه خاتون بام برای اولین بار در پنج حوزه کادرفنی موفق بوده است. زیرساختی، ورزشی، حقوقی و مالی مدارک لازم را در سامانه مربوط به اخذ پروانه حرفه ای بارگذاری کنید و دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه خاتون بام از موفقیت این باشگاه در اخذ این مجوز خبر داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تفاوتی در صدور مجوز حرفه ای برای تیم های آقایان و بانوان وجود دارد، گفت: به طور کلی پنج فصل مشترک بین بانوان و آقایان است اما در قسمت های کوچک تفاوت هایی وجود دارد. برای گرفتن این مجوز مشکلی نداشتیم و امیدوارم سال آینده نماینده شایسته ای برای ایران عزیزمان در مسابقات آسیایی باشیم.

فرزین همچنین گفت: در حال حاضر بحث مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس برای آنها به یک چالش تبدیل شده است، اما یکی از مواردی که با موفقیت از آن عبور کردیم همین مشکل بود زیرا باشگاه ما کاملا خصوصی است و به همین دلیل موفق شدیم به دست بیاوریم. این مجوز

هاتون استقلال و پرسپولیس را شکست داد!

دیدگاهتان را بنویسید