هافبک پرسپولیس درخواست جدایی کرد؟

سینا اسبابیگی که فصل گذشته چند بازی برای پرسپولیس انجام داد، امسال نیمکت نشین بود. اسدبیگی در فصل قبل با حضور کمال سوگنیا و میلاد سرلک دقایق نسبتا خوبی در سرخ پوشان آنرج پیدا کرد و در اولین فصل حضورش در این تیم به اندازه کافی بازی کرد و یکی دو گل حساس به ثمر رساند.

حالا و پس از گذرهای پیاپی، شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او در نیم فصل به گوش می رسید اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن تمایلی به جدایی ندارد تا زمانی که در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت نگیرد. پایان نیم فصل

اسدبیگی در برخی از بازی های ابتدای فصل حداقل در لحظات پایانی به میدان رفت اما در چند بازی حتی چند دقیقه هم به او نرسید. مسعود ریگی در فصل جدید عمدتا به عنوان هافبک دفاعی در کنار سرلک بازی می کرد و وحدت خاناف نیز می تواند در این پست بازی کند و دقایقی در این پست بازی کرد.

لازم به ذکر است آخرین بازی اسدبیگی برای پرسپولیس در لیگ حدود هفتاد روز پیش و در دیدار هفته هفتم مقابل گل گهر بود که در دقیقه 3 وقت تلف شده به میدان رفت. آخرین بازی او در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 2 آبان ماه در شهر دوشنبه برابر استقلال تاجیکستان بود که یک نیمه برای تیمش انجام داد.

در 5 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر مقابل ملوان، صنعت نفت، سپاهان، هوادار و استقلال و دو بازی اخیر آسیایی مقابل النصر و الدخیل هرگز به میدان نرفت.