هافبک پرسپولیس که می خواهد لژیونر شود

هافبک پرسپولیس که می خواهد لژیونر شود

خیلی ها معتقدند بهترین گل این فصل لیگ برتر توسط هافبک دفاعی پرسپولیس به ثمر رسیده است. در حالی که پرسپولیس موفق شد با دو گل از سد دروازه گهر سیرجان که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود بشکند، در این بازی دو بازیکن جوان قرمزپوش موفق به گلزنی شدند. گل های پرسپولیس را محمد عمری و سینا اسدبیگی در این دیدار به ثمر رساندند که هر دو برای اولین بار برای پرسپولیس گلزنی کردند. سینا اسدبیگی هافبک دفاعی سرخ ها که تابستان امسال به خدمت گرفته شد، گلی دیدنی به ثمر رساند و بدون شک مدعی کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ برتر خواهد بود.

اسدبیگی که چند هفته روی نیمکت نشست، در ترکیب اصلی پرسپولیس جای خود را به کمال سوگادا نیا داد و یکی از بازیکنان خوب تیمش بود. در مورد سوپرگلی که به ثمر رساند و همچنین شرایط پرسپولیس تا پایان فصل با سینا گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

بیایید با سوپر گلی که او به ثمر رساند شروع کنیم.

به لطف خدا و تلاش بچه ها توپ با پای من وارد دروازه شد. وقتی کرنر گرفته شد، من در پشت محوطه جریمه بودم و آماده بودم تا از تکل ها استفاده کنم. خدا را شکر توپ درست روی پایم نشست و ضربه به سمت دروازه رفت. به نظر من گل زیبایی بود و خیلی دوستش داشتم.

خیلی ها می گویند تو گل فصل را زدی. نطر شما چی هست؟

گل خوبی بود و من خیلی دوستش دارم. نمی دانم چرا می گویند بهترین گل فصل را زدم اما بچه های تیم بعد از گلی که زدم به من گفتند که زیباترین گل فصل را سینا زدی. هر چه بود مهم برتری تیم و گرفتن 3 امتیاز بود که الحمدلله به دست آمد.

فرشاد فرجی هم گفت شاید 100 سال دیگه بتونی اینجوری گل بزنی.

بله فرشاد در مصاحبه اش این را گفته است. حتی بعد از بازی هم به من گفت. نمی دانم، شاید او دیگر چنین گلی به ثمر نرساند، اما سعی می کنم دوباره برای تیمم گل بزنم. حالا گل خوشگل باشه یا نه فرقی نمیکنه. مهم این است که بتوانم سرمایه مفیدی برای پرسپولیس باشم.

اولین گلت را برای پرسپولیس زدی. از حال و هوایتان بگویید.

گل زدن برای هر فوتبالیستی شیرین است. اگر برای تیم مورد علاقه خود که از کودکی دوستش داشته اید گل بزنید، این لذت و شیرینی چندین برابر می شود. واقعا خوشحالم که با پیراهن پرسپولیس گل زدم و قطعا آن گل را هرگز فراموش نمی کنم. یکی از بهترین شب های زندگی من بود و خیلی خوشحالم که گل زدم و تیمم پیروز شد.

گلی که زدی به سبک کریم باقری بود. بعد از بازی با شما صحبت نکرد؟

آقای کریم که اسطوره فوتبال ایران است و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود. می‌دانم که او استعداد خاصی در عکس‌های بلند دارد و داشتن چنین شخصیتی با ما بسیار خوب است. اتفاقاً آقای کریم با من خوب بود و از گلی که زدم تمجید کرد. بعد از بازی به من گفت که او را به یاد دوران جوانی اش انداختم که فوتبال بازی می کرد. باعث افتخار من است که کریم باقری از من تعریف کرد و از این بابت بسیار خوشحالم.

بازی با گل گهر چطور بود؟

به نظر من بازی جالبی بود. هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند و فکر می کنم ما بهترین تیم زمین بودیم و با شایستگی 3 امتیاز را گرفتیم. گل گهر بازی را کمی بهتر آغاز کرد اما هر چه بازی پیش می رفت ما برتری داشتیم و فکر می کنم در نیمه دوم تیم بهتری بودیم. ما 2 گل زدیم و می توانستیم بیشتر هم بزنیم، اما مهم این بود که 3 امتیاز را گرفتیم. گل گهر تیم خوبی است و یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید. بازی را با 6 امتیاز بردیم که خیلی مهم بود. در دو بازی قبلی مقابل استقلال و پیکان می توانستیم پیروز شویم اما کمی بدشانسی مانع از کسب 3 امتیاز شد.

با این نتیجه شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی بعد از نیم فصل دارید. شما چی فکر میکنید؟

خب بله، ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم و امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل نساجی نتیجه خوبی بگیریم و به عنوان تیم خونه به خونه پیروز شویم. با این حال قهرمانی در نیم فصل اهمیت چندانی ندارد زیرا هدف ما کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل و کسب جام قهرمانی است. فکر می کنم تیم بسیار خوبی داریم و می توانیم به این هدف برسیم. ما باید سخت کار کنیم و بجنگیم تا بتوانیم هواداران خود را راضی کنیم و به آنها قهرمانی بدهیم.

نظر شما در مورد ترک لوکادیا چیست؟

خب شکی نیست که لوکادیا فوتبالیست خوبی بود. او گل های مهمی برای ما زد و به پرسپولیس کمک کرد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این تصمیم را گرفتم. ما از آن آگاه نبودیم و ناگهان این کار را انجام داد. به هر حال، این اتفاقی است که افتاده و کاری از دست ما بر نمی آید. پرسپولیس از یک بازیکن بزرگتر است و هرگز به یک نفر تکیه نکرده است. راه پرسپولیس ادامه دارد و شک نکنید با قدرت ادامه خواهیم داد. برای بازی در این تیم باید عاشق پرسپولیس بود. امیدوارم بهترین ها برای تیم ما اتفاق بیفتد و عاقبت خوبی برای هواداران ما رقم بخورد.

اولین فصل حضورت در پرسپولیس تا اینجای کار برایت خوب بوده است. می خواهم بپرسم سقف آرزوهایت در فوتبال چیست؟

ابتدا باید بگویم که خدا را شکر، شرایطم خیلی خوب است و در تیم جا گرفتم. وقتی به یک تیم بزرگ می‌روی طبیعتاً با استرس مواجه می‌شوی، اما جو پرسپولیس آنقدر خوب بود که خیلی سریع قبول شدم و همه چیز عالی پیش رفت. تیمی که ملی پوشان زیادی دارد و همه بازیکنانش سرشناس و خوب هستند که باید از شخصیت همه آنها تمجید کنم که باعث شد با جو خوبی که در محیط تیم ایجاد کردند خیلی سریع در تیم جا بیفتم.

در مورد سقف آرزوهایم باید بگویم واقعیت این است که هیچ وقت خودم را محدود نمی کنم و همیشه می خواهم پیشرفت کنم، دوست دارم به تیم ملی برسم و آن افتخار یا حتی تجربه بازی در اروپا را داشته باشم. با این حال الان در پرسپولیس هستم و خیلی خوشحالم که در بزرگترین و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بازی می کنم. لژیونر شدن را یک رویا یا دست نیافتنی نمی دانم زیرا خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر پرسپولیس به تیم های مطرح رفتند و لژیونر شدند و اکنون در تیم های خودشان می درخشند و بازیکنان بزرگی در تیم ملی هستند بنابراین هیچ چیز غیرممکن یا غیرممکن نیست. فوتبال و تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم انجام خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید