هجدهمین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی در رشت آغاز به‌کار کرد

با حضور ۱۲ استان کشور؛

مجری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی گفت: بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.


به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مرتضی ساجدی، مجری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تخصصی از استان‌های گیلان، مازندران، تهران، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، کرمان، البرز و اصفهان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه شامل کمباین، تراکتور، نشانکار، دروگر، وجین‌کن، سایر وسایل و ادوات کشاورزی شامل سمپاش، کودپاش، نهاده‌های کشاورزی (کود، سم، بذر) تجهیزات آبیاری، همچنین ماشین‌آلات سورتینگ و بسته‌بندی و دستگاه تصفیه آب صنعتی هستند.

ساجدی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، محصولات تولید داخل را به معرض نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: ۴۰ درصد مشارکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه از استان گیلان هستند.

پروژه‌های پایان یافته معطل افتتاح نماند

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در زمینه صنعت نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی عنوان و بیان کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالابردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان و ایجاد و گسترش نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر ملی در سطح استان، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

گفتنی است که هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از  ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید