نمایشگاه تخصصی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916093

مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی شیلات، گونه های آبزی، دام و طیور، زنبور عسل، دامپزشکی و فرآورده های لبنی در استان خبر داد. 17 تا 20 فوریه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حبیبیان مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در جلسه هماهنگی برپایی اولین نمایشگاه تخصصی امروز گفت: اولین نمایشگاه تخصصی ماهیگیری، ورزش های آبی، دام. دامپروری و طیور، زنبور عسل، دامپزشکی و فرآورده های لبنی استان با حضور تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی استان از 26 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان و کارشناسان فنی را برای معرفی، ترویج و آموزش فناوری های نوین در شیلات، آبزیان، دام و طیور گرد هم می آورد.
رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان و داوطلبان شرکت در این نمایشگاه دعوت می شود در اسرع وقت جهت ثبت نام با برگزارکننده نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید