نمایشگاه محصولات پاپیه ماشه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837106

معاون اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

اسماعیل رمضانی گفت: نمایشگاه محصولات پاپیه ماشه (نقاشی سنتی) در غرفه دائمی عرضه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل رمضانی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: نمایشگاه محصولات پاپیه ماشه (نقاشی سنتی) به منظور ارائه محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل در غرفه دائمی برپا شد.
وی افزود: این نمایشگاه در چهارمحال و بختیاری برای ارائه انواع آثار و محصولات مرتبط با پاپیه مشهه (نقاشی سنتی) ایجاد شده است.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: .
رمضانی گفت: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه محصولات خود را عرضه می کند.
وی یادآور شد: معرفی کامل صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی محصولات هنرمندان استانی از مهمترین اهداف برای قرار دادن غرفه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در دفتر این اداره کل است. .
هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با 30 سال سابقه در زمینه پاپیه چچه (نقاشی سنتی) نیز گفت: در این غرفه بیش از 40 اثر از محصولات مختلف از پاپیه چچه به نمایش گذاشته شده است.
بیژن احمدی افزود: بازار فروش محصولات پاپیه چچه (نقاشی سنتی) عمدتاً در داخل کشور است و فروش محصولات این صنعت در کشورهای دیگر نیازمند بازاریابی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید