نمایشگاه نقاشی در چهارمحال و بختیاری برپا شد


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839182

معاون اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

اسماعیل رمضانی گفت: نمایشگاه نقاشی، تذهیب، گل و محصولات مرغ در غرفه دائمی برای عرضه صنایع دستی و محصولات هنرهای سنتی استان در محل این دفتر مشترک برپا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل رمضانی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: نمایشگاه نقاشی، تذهیب، گل و مرغ در غرفه دائمی برای عرضه محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل قرار دارد.
وی افزود: این نمایشگاه در چهارمحال و بختیاری به منظور ارائه آثار و محصولات مختلف مرتبط با نقاشی، تذهیب و گل و مرغ برپا شده است.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه نقاشی، تذهیب، گل و مرغ به مدت یک هفته در غرفه دائمی با ارائه صنایع دستی و هنرهای سنتی دایر است. استان
رمضانی گفت: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه محصولات خود را عرضه می کند.
وی یادآور شد: معرفی کامل صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی محصولات هنرمندان استانی از مهمترین اهداف برای قرار دادن غرفه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در دفتر این اداره کل است. .
شهلا بهروز دهکردی هنرمند صنعتگر و هنر سنتی چهارمحال و بختیاری با 18 سال سابقه در نقاشی، تذهیب، گل و مرغ نیز گفت: در این غرفه بیش از 20 تابلو با انواع طراحی، تذهیب، گل و مرغ با عناوین حضرت فاطمه ق)، حضرت ابراهیم (ع)، جلد قرآن، شاهنامه، رستم و سهراب.
وی افزود: بازار فروش تابلو، تذهیب و محصولات گل و مرغ در کشور بیشتر است و فروش محصولات این صنعت هنری در کشورهای دیگر نیازمند بازاریابی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید