نمایشگاه محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری برپا شد


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811695

اسماعیل رمضانی گفت: نمایشگاه نمد در غرفه دائمی برای ارائه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل برپا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل رمضانی چهارمحال و بختیاری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: نمایشگاه محصولات نمدی در غرفه دائمی جهت ارائه محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در سایت این اداره کل برپا شد.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه در چهارمحال و بختیاری برای ارائه آثار و محصولات مختلف مرتبط با نمد ایجاد شده است.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی بختیاری افزود: نمایشگاه نمد نمدی به مدت یک هفته در غرفه دائمی برای ارائه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره کل دایر است.
رمضانی گفت: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه محصولات خود را عرضه می کند.
وی یادآور شد: معرفی کامل صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی محصولات هنرمندان استان از مهم ترین اهداف برای قرار دادن غرفه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در دفتر معاونت هنری استان است. این اداره کل

صادرات کیسه نمدی از چهارمحال و بختیاری
فاطمه رحیمی از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بهتیاری در زمینه نمد نیز گفت: در این غرفه بیش از 50 اثر از انواع محصولات نمدی به نمایش گذاشته شده است.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه شامل مجموعه ای از محصولات و مصنوعات مرتبط با صنعت نمد است.
این هنرمند افزود: بازار فروش محصولات نمدی عمدتاً در کشور و چهارمحال و بختیاری است و فروش محصولات این صنعت هنری در کشورهای دیگر نیازمند بازاریابی است.
رحیمی گفت: در حال حاضر محصولات نمدی چهارمحال و بختیاری به صورت چمدانی به خارج از کشور صادر می شود.
وی با اشاره به ثبت شهرکرد به عنوان «شهر ملی نمد» یادآور شد: آثار این نمایشگاه دارای مهر اصالت یونسکو و نشان ملی صنایع دستی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید