پنجمین نمایشگاه تخصصی مجتمع واحد کشاورزی در شهرکرد برگزار می شود


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912596

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

برزگر گفت: پنجمین نمایشگاه جامع کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات، کود، کود، سموم، آبیاری و گلخانه‌سازی از اول تا چهارم آذرماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات، کود، کود، سموم، آبیاری و گلخانه سازی در شهرکرد از ساعت 14 برگزار می شود. 1 تا 4 دسامبر …


وی افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد و در 65 غرفه اعم از تولیدکنندگان استانی و کشوری برگزار می شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه سمینارهای روزانه در زمینه باغبانی، آبیاری و احداث گلخانه با اعطای مدرک تحصیلی برگزار می شود.


برزگر تصریح کرد: شرکت تراکتورسازی ایران همچنین در پنجمین نمایشگاه جامع تخصصی صنعت کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات، کود، کود، سموم، آبیاری و گلخانه سازی حضور یافت و 10 دستگاه تراکتور از این شرکت در آخرین روز نمایشگاه به فروش می رسد. شکل قرعه کشی با قیمت هایی که دولت باید به برندگان تسلیم کند.


وی خاطرنشان کرد: 10 تراکتور پیش بینی شده به برندگان قرعه کشی اهدا می شود که از این میان پنج تراکتور سنگین و پنج تراکتور سبک به افراد واجد شرایطی که از این اکسپو بازدید کرده اند اهدا می شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: شرایط شرکت مردم در قرعه کشی 10 تراکتور به غیر از بازدید از نمایشگاه این است که کشاورز 5 هکتار برای تراکتورهای سبک و 10 هکتار برای تراکتورهای سنگین در اختیار داشته باشد.


برزگر تصریح کرد: نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، مواد اولیه دامی، زنبور عسل، فرآورده های لبنی و دامپزشکی از 25 تا 29 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چهارمحال و بختیاری شهرکرد برگزار می شود.


وی تاکید کرد: همچنین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه گل، گیاهان زینتی و نهال امسال از 29 تا 3 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های شهرکرد برگزار می شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به استقبال مردم و شرکت های مجتمع کشاورزی از نمایشگاه های این منطقه، نمایشگاه ها در سه حوزه تخصصی و هر کدام به ترتیب برگزار می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید