هداد افشاریان از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تقدیر کرد

هداد افشاریان از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تقدیر کرد

هداد افشاریان پیش از حضور در جلسه فدراسیون فوتبال گفت: 13، 14 ماه از تشکیل آخرین جلسه می گذرد. دستور جلسه مشخص است و همه اعضای جلسه باهوش هستند و حساسیت موضوع را می دانند. امیدوارم روزی آرام داشته باشیم و آنچه شایسته فوتبال است محقق شود.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر کسانی که در جلسه هستند تصمیم درستی نگیرند بی شک فوتبال انتظار اتفاقات بدی را خواهد داشت به ویژه اینکه در سال جام جهانی هستیم. امیدوارم به آرامش برسیم

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بررسی آزادی شهاب الدین عزیزی هادم در جلسه امروز، یادآور شد: کامرانی فر دبیر مجمع و فدراسیون است. چیزی که من می دانم این است که با تصویب هیات تجدید نظر به نظر می رسد این موضوع از دستور جلسه امروز خارج شده است.

افشاریان همچنین درباره احتمال حضور عزیزی هادم در این نشست تاکید کرد: باید از خود بپرسید. من واقعا نمی دانم.

وی در خصوص احتمال برکناری چهار نفر از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در جلسه امروز، تاکید کرد: همه چیز کاملا مشخص است. اگر در این زمینه اتفاقی بیفتد، حتی عزل، هم مجمع است و هم در اساسنامه مشخص شده است.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت: تیم ملی امروز راهی قطر می شود. برای انجام بازی های دوستانه مشاور قوی باشید.

ما باید در جزیره کیش میزبان تیم های جام جهانی بودیم. حالا تیم ملی برای آماده سازی راهی قطر می شود. “شما در مورد آن چه فکر میکنید؟” افشاریان در پاسخ به این سوال گفت: روز خوبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید