هدف از وسایل نقلیه موتوری توقیف شده مشخص می شود


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897334

علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودروهای توقیفی گفت: پس از بازدید رئیس قوه قضائیه استان بوشهر و دستورات وی برای روشن شدن وضعیت خودروهای توقیفی، مدارک تمامی دستگاه ها به اتمام رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودروهای توقیفی اظهار داشت: پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر و دستورات وی مبنی بر روشن شدن وضعیت خودروهای توقیفی، شواهد و قرائن به دست آمد. برای تمام دستگاه ها خسته شده است.

وی افزود: با توجه به روند واگذاری خودروها از گمرکات و انبارهای عمومی و بنادر به مالکیت اموال، مقرر شد طی سه روز آینده خودروها حتی طی روزهای آتی به نمایندگان سازمان مالکیت تحویل داده شود. تعطیلات.

دادستان تهران با بیان اینکه بیش از 1000 خودروی توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می شود، گفت: نمایندگان سازمان مالکیت برای اجرای این امر با گمرک محل توقیف تماس گرفته و نسبت به تحویل خودروها به انبار اقدام کنند. سفارش.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد مراحل مناقصه از روز تشکیل جلسه آغاز و حداکثر تا تاریخ 1401/07/15 توسط سازمان اموال تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید