استفاده شخصی از وسایل نقلیه دولتی ممنوع است / توقیف خودرو و پرونده های قضایی متخلفان


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837706

رئیس اداره حقوق عمومی و معاون دادستان کل سیستان و بلوچستان:

ابوالفضل احمدزاده گفت: خودروهای دولتی که برای استفاده شخصی استفاده می‌شدند رصد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: در خصوص حقوق شهروندی نامه ای به پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان ارسال و بر نظارت بر تردد و استفاده شخصی تاکید کرد. کارکنان و روسای دستگاه های اجرایی خودروهای دولتی.

وی افزود: با توجه به سیگنال های متعدد دریافتی از شهروندان و مشاهدات عینی و مستندات موجود، برخی از کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی به صورت شخصی و برخی دیگر در سطح شهر و بازار از خودروهای دولتی استفاده می کنند که خلاف قانون و یک مصوبه است. نقض حقوق شهروندی و کرامت انسانی و اسلامی.

این مقام مسئول تاکید کرد: به همین منظور و برای جلوگیری از تکرار این موارد به پلیس راه منطقه ابلاغ شد تا تردد خودروهای دولتی را در تمام ساعات شبانه روز در سطح استان رصد کرده و در صورت مشاهده متخلف خودروهای دولتی مورد بررسی قرار گیرد. مصادره و به پارکینگ منتقل می شود.

به گفته احمدزاده؛ سران و مسئولان دستگاه های اجرایی که از خودروهای دولتی سوء استفاده می کنند نیز در قوه قضائیه حضور خواهند داشت.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای استان خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان استان نیز دعوت می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به معاونت حقوق عامه دادسرای ناحیه اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید