هدف دهیاران و دهیاران توسعه، عمران و رضایتمندی مردم است


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881373

روح اله نباتی تصریح کرد: تعامل سازنده دهیاران با دهیاری ها به شناسایی مشکلات کمک می کند و دهیاران به عنوان نمایندگان دولت با دولت همکاری می کنند و باید از تمام توان خود برای رفع مشکلات استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; همزمان با روز دهقان و شهرداری، همایشی با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران و دهیاران شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد..


روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک 23 تیرماه روز شهرداری و دهیاری به شهرداران و دهیاران شهرستان بهار گفت: حرکت ما باید در راستای حفظ نظام و انقلاب باشد تا توسعه، عمران و آبادانی را به همراه داشته باشد.


رضایت مردم.


نباتی تصریح کرد: تعامل سازنده دهیاران با دهیاری ها به شناسایی مشکلات کمک می کند و دهیاران به عنوان نمایندگان دولت با دولت همکاری می کنند و باید از تمام توان خود برای حل مشکلات و با شناسایی استفاده کنند.


پتانسیل موجود در روستاها از ظرفیت نخبگان و کارشناسان برای توسعه و پیشرفت روستا استفاده می کند.


وی گسترش مناطق طرح هادی را منبع درآمدی بسیار خوبی برای روستاها دانست و گفت: روستاییان می توانند پیشنهاداتی را به بنیاد مسکن ارائه کنند تا دامنه طرح هادی روستا افزایش یابد و توجه روستاییان به روستاییان جلب شود. هنر


بر اساس این طرح، با توجه به وضعیت بودجه کشور، تخصیص و تملک زمین منبع درآمد خوبی برای روستاییان است..


فرماندار بهار در پایان با اشاره به اطلاع رسانی به روستاییان از پوشش بیمه ای گفت: بیمه پوشش دهیاری ها و عشایر با پرداخت مبلغی ناچیز روستائیان و عشایر را تحت پوشش قرار می دهد و می توانند از مزایای مستمری بهره مند شوند.


از مزایای بازنشستگی بهره ببرند و شهرداران و دهیاران با رعایت حقوق شهروندی از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری کنند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید