تامین 450 هکتار از رضایتمندی پادگان 05 در اختیار شهرداری کرمان / مشکل حرم کرمان به طور کامل برطرف شد.


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819561

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق؛

امیر گلمالیان گفت: 450 هکتار از زمین پادگان 05 شهرداری کرمان را با سلسله مراتب فرماندهی در اختیار گرفتیم و مشکل حریم در کرمان به طور کامل برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر گلمالیان ظهر امروز به مناسبت آغاز سال جدید در مراسم تمدید قرارداد فرماندهان ارتش در استان کرمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گفت: مسئولیت ایشان است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق با اشاره به اینکه استان مرکزی راهبرد اصلی ارتش در دفاع از آرمان های انقلاب است، گفت: سربازان امام خامنه ای در ارتش ج. ایران آماده است تا آخرین قطره خون خود را در راه دفاع از مرزهای کشور فدا کند.

وی با اشاره به اینکه در سال 1400 با استفاده از ظرفیت فرماندهان ارتش در یگان های کرمان توانستیم این وظیفه را که بر اساس اصل کمک به مردم به بهترین نحو در استان کرمان بود به انجام برسانیم خاطرنشان کرد: در سیل جنوب کرمان ارتش ارتش واحدهای مستقر در استان به اهالی رودبار، زهلوت و منوجان کمک های فراوانی کردند که با استقبال بسیار خوب مردم منطقه مواجه شد.

امیر گلمالیان به توزیع بیش از 19 مرحله کمک های مومنانه از جمله معیشت مردم در شرق و جنوب استان اشاره کرد و افزود: با مشارکت کمیته امداد هلال احمر و سایر معیشت های مرتبط توزیع شد. موارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق به سایر اقدامات قرارگاه سرباز منطقه جنوب شرق در سال 1400 اشاره کرد و گفت: انجام شد، 450 هکتار زمین در اختیار پادگان 05 شهرداری کرمان قرار دادیم که سلسله مراتب کرمان به طور کامل رفع شده است، بنابراین شهر کرمان تا صد سال آینده مشکلی برای دفع جان باختگان عزیزانمان نخواهد داشت.

وی به همدلی، همفکری و همکاری بی قید و شرط ارتش با سپاه و نیروی انتظامی برای تامین امنیت استان اشاره کرد و گفت: در سال 1400 علیرغم اینکه هیچ تعهدی در این زمینه نداشتیم اما به دلیل اینکه شهروند هستیم. این استان و مسائل تجاری می دانیم که با تشکیل پایگاه های امنیتی و انتظامی در تمامی مولفه های امنیتی و حوزه های امنیتی، همراه با بستگان خود در سپاه و نیروی انتظامی، طبق شورای امنیت منطقه، بدون هیچ چشمداشتی و کمک داوطلبانه و تعامل

وی در پایان با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای مردم ایران به ویژه مردم استان کرمان، آمادگی ارتش را برای تلاش بیشتر برای خدمت به مردم اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید