هرجا وزنی بر زمین باشد بسیجی در صحنه حضور دارد

ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785751

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت کمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجی بودن مقدم بر کار است چرا که خدمت امن آنان به صورت ناشناس مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در رزمایش «اقتدار جهادی» گفت: بسیجیان در همه عرصه ها از جمله محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، جامعه پزشکی و … تلاش می کنند. اجتماعی، اقتصادی، کارفرمایی، فعالیت هایی که شایسته ارزیابی هستند.

وی افزود: امروز شاهد چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام هستیم. قالب های مختلف فعالیت ارزشمندی دارند.

اکبری با اشاره به اینکه بسیجیان ما همیشه پیشتاز همه مسائل بوده اند، گفت: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیجی ما خدمات ارزنده ای در قالب طرح شهید سلیمانی ارائه کرد و این خدمت همچنان ادامه دارد. “

وی افزود: گروه های جهادی ما در قالب کمک های صدقه ای در حال کمک به بیماران عروق کرونر هستند که تاکنون 310 میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان بیش از 400 خانه توسط گروه های جهادی در استان ساخته و تحویل و 3200 سری جهیزیه کامل تهیه و تحویل نیازمندان شد.

وی گروه های جهادی در قالب بسیج پزشکی و دامپزشکی را از دیگر اقدامات بسیج عنوان کرد و گفت: این گروه های جهادی در مناطق محروم از خدمات باکیفیت مانند حمایت از بیمارستان ها و درمانگاه ها، بحث تزریق واکسن و … حضور دارند.

اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج جزء مردم است و جدا نیست، یادآور شد: هیچکس بسیج را برای خود شغل نمی داند و بسیج را مقدم بر کار خود نمی داند.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی بودن عشق است و کار نیست، گفت: بسیجی مقدم بر کار است زیرا خدمت بی منت آنها در گمنامی معلوم می شود.

اکبری با تاکید بر اینکه کارنامه شما برای بسیجیان درخشان است، خاطرنشان کرد: توجه به فرمایش امام راحل از موارد ضروری در کار بچه های بسیجی است و در صورت اعتماد و توسل قطعا با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید