هزینه خسارت به راه های استان کرمان بر اثر سیل 840 میلیارد تومان برآورد شده است/ بزرگراه های استان باز است.


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886715

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان:

سیدحمزه روح الامینی گفت: سیل تقریبا به 480 کیلومتر از بزرگراه های استان خسارت وارد کرده و میزان خسارت تاکنون 840 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حمزه روح الامینی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمان بر اثر سیل گفت: هیچ راه مسدودی وجود ندارد البته به جز راه های روستایی که هنوز وضعیت آنها را ارزیابی نکرده ایم. چون در محورهای شریانی درگیر هستیم و البته هیچ یک از محورهای اصلی و شریانی استان در حال حاضر مسدود نیست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به ترکیدگی سد دهج در شهرستان انار گفت: متاسفانه تنها خسارتی که به ما وارد شد این است که آب انباشته شده در کیلومتر دهم از محور انار به یزد.» و این حرکت را دشوار می کرد.

وی ادامه داد: شب گذشته راه را بازگشایی کردیم. اما حجم آب به قدری زیاد است که کل شفت را در بر گرفته و دریاچه بسیار بزرگی ایجاد کرده است و سارقان در تلاش برای رفع مشکل هستند.

روح‌الامینی خاطرنشان کرد: سیل تقریباً به 480 کیلومتر از راه‌های اصلی کشور خسارت وارد کرده و حدود 90 راه روستایی مسدود است. ضمن اینکه میزان خسارت تاکنون حدود 840 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید