هشتگ والدین قربانی جدید داعش/فقط تروریست مجازی مهسا، پس آرتین و امید چطور؟


ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907125

چرا کسانی که بیش از 184 میلیون هشتگ برای مهسا امینی گذاشتند برای آرتین و امید که توسط داعش کشته شدند و جنایات فجیع علیه حقوق بشر مرتکب شدند شروع به کار نمی کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، آرتین سریداران در حمله تروریستی داعش در حرم احمد بن موسی شاهچراغ چهارشنبه ۱۳ آبان مجروح شد و در این حادثه پدر، مادر و برادر خود را از دست داد.

اتفاقی که طعم شیرین کودکی آرتین را ترش کرده و حالا باید جاده پر پیچ و خم زندگی را به تنهایی طی کند و دیگر ارشمی نیست که برادرانه از او حمایت کند زیرا پدر، مادر و برادرش قربانیان جدید داعش هستند.

جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم و ​​مهد پرورش گروه های تروریستی داخلی و خارجی بوده است که در این مدت بیش از 17000 نفر از مردم بیگناه توسط بزرگترین گروه ها کشته و یا به شدت مجروح شده اند. سهم این قربانیان به گروهک منافقین می رسد، بنابراین عامل جنایت علیه حقوق بشر در حادثه تروریستی شیراز سهیم است.

اگرچه عملیات تروریستی شیراز توسط داعش انجام شد، اما تروریست های مجازی منافکین و بلوک غرب با استقرار ارتش سایبری خود در فضای سایبری نقش عمده ای در این حادثه تلخ داشتند.

گروهک تروریستی داعش، ارتش سایبری منافقین در آلبانی، مرکز اعتدال در عربستان و ربات های بلوک غرب تاکنون توانسته اند تعداد زیادی از ایرانیان را به هلاکت برسانند و شهدای امنیت و حادثه تروریستی شیراز محصول آن هستند. از هشتگ ها و کشتار بی رویه این گروه ها و البته نباید. او فراموش کرد که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی خون شهداست و فراموش نمی کنیم که امام روح الله در سخنرانی تاریخی خود در 24 اردیبهشت 58 فرمودند: خون ها را بریزید. زندگی ما ادامه دارد. ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و تو نیز از مرگ ما در امان نیستی.

دشمنان جنایتکار ملت ایران در عرصه‌های مختلف با ملت ایران می‌جنگند و تلافی می‌کنند و در چهل و چند روز گذشته با یک نقشه نظامی ترکیبی به رویاهای خود پی می‌برند به گونه‌ای که حتی کلمات کلیدی را هم تحمل می‌کنند. مربوط به دو برادر جوان و سایر قربانیان آنها حادثه تروریستی شاهچراغ را ندارند و در فضای مجازی محدودیت ایجاد می کنند در حالی که پلتفرم آمریکایی اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ترویج خشونت و ترور به نفع شورشیان در ایران ندارد.

چهل روز پیش تروریست های مجازی در سرتاسر جهان با هشتگ انقلاب و اسم رمز مهسا امینی سعی در شروع و ایجاد خشم و تحریم های جدید علیه ایران داشتند تا در نهایت به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی از آنچه فکر می کردند پایدارتر است. با رهبری داعش جنایتی به وجود آوردند که دمید خوب را کشتند و سایر شهدا و جانبازان جنایت در حرم مطهر احمد بن موسی حضرت شاهچراغ (ع) محصول این تفرقه هستند.

راستی چرا کسانی که بیش از 184 میلیون هشتگ برای مهسا امینی گذاشتند برای آرتین و امید که توسط داعش کشته شدند و جنایات فجیع علیه حقوق بشر مرتکب شدند کار نمی کنند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید