هشدار به اسکوچیچ قبل از جام جهانی

هشدار به اسکوچیچ قبل از جام جهانی

رضا مهاجری با بیان شکست تیم ملی با دو گل گفت: بازی در شرایط خوبی نبود. نمی دانم به خاطر صعود بود یا بچه ها آمادگی روحی نداشتند، اما از طرفی نقاط ضعف ما مشخص شد. به نظرم خیلی خوب بود چون بادکنکی که ساختیم ترکید. به جام جهانی می رسیم اما علیرغم تلاش تیم ملی نشان داد که کار زیاد است. تیم های قوی تری از کره در جام جهانی حضور دارند. ما در ساختار دفاعی مشکل داریم و باید آن را برطرف کنیم.

او گفت: یکی از مشکلاتی که خیلی ها به آن اشاره کرده اند، استفاده از مدافعان میانی در دفاع راست است. وقتی یکی مثل دانیال اسماعیلی فر که به گفته کارشناسان و مربیان یکی از بهترین مدافعان راست لیگ است، بازی نمی کند و از شجاعان در پست تخصصی یعنی دفاع راست استفاده نمی کنیم، بد است. در این دیدار نشان دادیم که برای جام جهانی انسجام بیشتری می خواهیم. این یک بازی تشریفاتی برای کره بود، اما او تمام تلاشش را کرد تا ما را شکست دهد، اما متاسفانه انگیزه لازم را نداشتیم. بچه ها تمایل کافی برای برنده شدن در مسابقه را نداشتند. ما در 90 دقیقه 2.3 موقعیت گل داشتیم اما از آنها به درستی استفاده نکردیم. چند موقعیت به تیم کره دادیم. استفاده از توان بازیکنانمان بسیار مهم است. اگر در جام جهانی حرفی برای گفتن داریم، آقای اسکوچیچ باید تجدید نظر کند تا بتوانیم از اعتبار فوتبال خود محافظت کنیم.

وی در خصوص بازیکنانی که در دیدار مقابل کره حضور نداشتند، افزود: قطعا حضور طارمی، جهانبخش، عزت اللهی و … بسیار مهم است، اما اگر آنها حضور نداشته باشند، ملی پوشان باید بتوانند خوب بازی کنند. شاید در جام جهانی این اتفاق بیفتد ما نباید از قبل بازنده باشیم و باید از قبل این مسائل را پیش بینی کنیم. ما بازیکنان بومی و لژیونرهای خوبی داریم و می توانیم از آنها استفاده کنیم. خدا را شکر آنقدر بازیکن داریم که در هر پست دو بازیکن خوب داشته باشیم. با این حال انتظارات زیادی وجود دارد و مردم تیم ملی خود را دوست دارند، چرا که پس از سال ها نگرانی برای صعود به جام جهانی، باید بتوانیم تیم خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

مهاجری که مشهدی است و در فصل اول در شهر هودرو حضور داشت، درباره میزبانی این شهر و بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: به نظر من ورزشگاه امام رضا یکی از بهترین هاست. استادیوم های فوتبال در کشور خوشحالم که این دیدار در مشهد برگزار می شود اما ای کاش می توانستیم هر طور شده مردم را به ورزشگاه بیاوریم. از استادیوم دیدن کنید و لذت ببرید.

این مربی فوتبال درباره ارزیابی خود از لبنان به عنوان رقیب گفت: ما نباید به این نگاه کنیم که حریف ما قدرتمند است یا نه. اگر بگوییم در رده آسیا هستیم و زودتر به جام جهانی رسیدیم باید به راحتی از سد تیمی مثل لبنان بگذریم. البته اگر در این روز باشیم لبنان نمی تواند حریف سختی برای ما باشد.

مهاجری سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته است در پایان درباره شرایط این تیم افزود: با تسلط می توانیم کار سختی را که در مسجدسلیمان آغاز کرده ایم با همدلی خوب به پایان برسانیم. مسجد سلیمان قبلا ولی تا جایی که بازی کردیم و برگشتیم اما الان که اینجا ساکن شدم و واقعیت های این شهر را دیدم فهمیدم چقدر افسرده است. اگر در لیگی با هفت تیم بازی کنید، متفاوت است، اما ما با چهار تیم انتهای جدول می جنگیم، یعنی تیم های بالای تراکتور از هم جدا شده اند. ما به تراکتور نمی رسیم، بنابراین رقابت بین 4 تیم بسیار سخت است. معتقدم با کمک مسئولان ، مدیران و هوادارانی که می توانیم نگه داریم اگر امید نداشتم اصلاً این تیم را قبول نمی کردم، خدای ناکرده این کار سخت را انجام می دهیم تا دل مردم این منطقه شاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید