هشدار به اهالی پرسپولیس؛ جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا صادر نشده است!

هشدار به اهالی پرسپولیس؛  جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا صادر نشده است!

پس از جنجال های فراوان و شایعات فراوان، بالاخره کمیته مقدماتی صدور مجوزهای حرفه ای، مدارک چند باشگاه لیگ برتری را تایید و این باشگاه ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.

در بین باشگاه هایی که موفق به کسب مجوز حرفه ای شدند، نام پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته و قهرمان این فصل لیگ برتر به چشم می خورد. اتفاقی که باعث خوشحالی پرسپولیسی ها و هواداران این تیم شد.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال پس از بررسی مدارک باشگاه ها توسط کمیته مقدماتی مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال و قطعی شدن تصمیم نهایی این کمیته، مجوز حرفه ای این باشگاه را توسط کمیته مقدماتی صدور مجوز حرفه ای به صورت رسمی اعلام کرد. فدراسیون فوتبال صادر شد.

در این نامه آمده است که فدراسیون فوتبال این تایید را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که پس از انتشار این خبر بسیاری معتقد بودند بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و این باشگاه مشکلی برای حضور در آسیا نخواهد داشت.

اما واقعیت چیز دیگری است و پرسپولیسی ها نباید برای گرفتن این مجوز جشن بگیرند. کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی اولیه مدارک هر باشگاه را به کمیته مقدماتی فدراسیون های مختلف واگذار کرده و این کمیته وظیفه بررسی مدارک تیم ها را بر عهده دارد. با این حال، بررسی نهایی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم AFC آلمان انجام خواهد شد و آنها باید نظر نهایی را در مورد تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بیان کنند.

به این ترتیب ادعای قطعی مجوز حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده صحت ندارد و طی یکی دو هفته آینده پس از بررسی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا همه چیز قطعی می شود. اگرچه احتمال تایید AFC برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است، اما حتی این احتمال وجود دارد که قهرمان لیگ برتر علیرغم تایید مدارک خود توسط فدراسیون، شانس حضور در بازی های آسیایی را داشته باشد. کمیته اولیه و مجوز از این کمیته.دومین سال متوالی.

بنابراین تا زمان معرفی رسمی AFC و بررسی نهایی این کنفدراسیون، بازیکنان پرسپولیس باید استرس زیادی را تحمل کنند تا ببینند سرنوشت تیمشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید