هشدار به حسابدار باشگاه پرسپولیس; جدی شکوری اگه سند داری بیا باشگاه!

هشدار به حسابدار باشگاه پرسپولیس;  جدی شکوری اگه سند داری بیا باشگاه!

بیکر صفری، حسابدار باشگاه پرسپولیس از بدهی 792 میلیون تومانی به ابراهیم شکوری، معاون اجرایی اسبق پرسپولیس گفت:

وی با بیان اینکه شکوری مدعی پرداخت 18 هزار یورو به رادوشویچ در گوا بود، اضافه کرد: اگر به رادوشویچ پول پرداخت کرده چرا مدارک خود را به باشگاه ارائه نکرده است؟ در این چند ماه بارها به او نامه زدیم و حتی قبل از آغاز سال 1401 به باشگاه آمد و صحبت کردیم و گفتیم که شما مدیون باشگاه هستید. مدعی است مدارک دارد و گفتیم اگر دارید مدارکتان را ارائه دهید.

وی همچنین درباره اینکه شکوری گفته است در صورت رسیدگی به اسناد مالی می تواند از پرسپولیس طلبکار شود، گفت: آیا می توان او را در سیستم بدهکار نشان داد اما گفت طلبکار است؟ اگر سند دارد چرا ارائه نکرده است؟ اگر سندی برای پرداخت رادوشوویچ وجود دارد باید به باشگاه ارائه شود و بررسی کنیم که آیا اصلاً امضای رادوشوویچ زیر فیش است یا خیر.

حسابدار باشگاه پرسپولیس همچنین درباره اینکه چرا بیش از 6 ماه از جدایی شکوری می گذرد، حساب هایش با پرسپولیس تسویه نشده است، گفت: از آنجایی که اکنون بدهی او به پرسپولیس مشخص شده، می خواهد خودش را توجیه کند. جای سوال است که شکوری از سال گذشته چه برنامه ای به باشگاه ارائه نکرده است. حتماً کاسه ای زیر نیم کاسه بوده و او آن را قصد داشته است. رسما به او نوشتیم که بدهکار هستید و اگر سندی دارید به باشگاه ارائه دهید اما هنوز سندی نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید