هشدار جدی ابراهیم شکوری: همه باید به این استقلال و همکارانش کمک کنیم

هشدار جدی ابراهیم شکوری: همه باید به این استقلال و همکارانش کمک کنیم

ابراهیم شکوری درباره ارزیابی خود از عملکرد فدراسیون فوتبال در حضور تیم مدیریت جدید گفت: نمی خواهم در مورد تیم مدیریت قبلی صحبت کنم، زیرا در طول فعالیت آنها صحبت کردم اما با توجه به اینکه در جام جهانی هستیم. سال و زمان کمی تا آن زمان باقی مانده است.«ما مسابقات داریم، همه باید به میرشاد ماجدی و همکارانش کمک کنیم تا تیم ملی بتواند حضوری قدرتمند در جام جهانی داشته باشد.

وی ادامه داد: مجیدی عضوی از خانواده فوتبال است و همه ما به عنوان اعضای خانواده باید به او کمک کنیم تا بهترین عملکرد را به عنوان سرپرست فدراسیون داشته باشد. حضور یک فوتبالیست در راس فدراسیون البته می تواند برای تیم ملی و فدراسیون بسیار مفید باشد.

سرپرست دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: تیم ما عالی و استثنایی است. شاید این نسل طلایی بتواند طلسم صعود نکردن از مرحله گروهی جام جهانی قطر را بشکند. امیدوارم تیم ملی با حمایت و تلاش خوب به دور دوم جام جهانی راه پیدا کند. نیاز به کار این است که تیم پشتیبانی یعنی فدراسیون فوتبال کار خود را به درستی انجام دهد. من سابقه همکاری با میرشاد ماجدی، حمید استیلی و سایر افراد حاضر در فدراسیون را دارم و این امکان را می دانم. کمتر از 9 ماه دیگر رویداد بزرگ جام جهانی را داریم. همه باید به آنها کمک کنند تا از تیم ملی به خوبی حمایت کنند تا یک اتفاق خوب رقم بخورد.

شکوری در خصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال توضیح داد: هیچ چیز در کشور ما نمی تواند نشاط و هیجانی را که فوتبال ایجاد می کند ایجاد کند. پیروزی در جام جهانی 80 میلیون ایرانی را شاد خواهد کرد. به همین دلیل دولت، ارگان ها و نهادهای مربوطه باید کمک مالی به فدراسیون و تیم ملی برای حضور بدون دغدغه در جام جهانی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای تدارکاتی، بازی های تدارکاتی، تهیه لباس، پرواز و …. هزینه های زیادی وجود دارد برای رقابت با رقبای تا دندان مسلح، همه باید پای کار بیایند و کمک کنند. جام جهانی فارغ از بحث ورزشی، اجتماعی، سیاسی و … است که نتیجه گیری آن باعث ایجاد نشاط در جامعه می شود.

نایب رئیس اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به مهم ترین ویژگی فدراسیون در دوران مدیریت ماجدی گفت: ماجدی و سایر دوستان حاضر در هیئت مدیره چند سالی است که در کنار فدراسیون بوده و شناخت کافی از این مجموعه دارند. همه می دانند که کار در یک فدراسیون فوتبال به تنهایی امکان پذیر نیست. شاید در گذشته این اتفاق افتاده باشد اما کار تیمی کمک زیادی به فدراسیون خواهد کرد. مجیدی با انتخاب فوتبالیست های متخصص شروع به کار در فدراسیون کرد که خوب است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

شکوری گفت: تیم ملی متعلق به 80 میلیون ایرانی است و می تواند همه ملت کشورمان را خوشحال کند. کارهای خوبی در فدراسیون شروع شده و برای تیم جدید فدراسیون که قطعا به دلیل مشکلات و مسائل مختلف کار بسیار سختی در این مسیر پیش رو دارند آرزوی موفقیت دارم. همه باید دست به دست هم دهیم تا مجیدی به عنوان یک نیروی فوتبال به فدراسیون کمک کند و فوتبال ما امسال با قدرت و انرژی مثبت بگذرد.

دیدگاهتان را بنویسید