پشت داستان شکوری درباره رادسویچ چیست؟


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822141

ماجرای ابراهیم شکوری، نایب رئیس سابق پرسپولیس مقابل رادوشوویچ، دروازه بان سرخ پوشان کرواسی بسیار عجیب است و پرونده قدیمی را دوباره زنده کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم شکوری معاون اسبق پرسپولیس امروز طی نامه ای با پرداخت 18 هزار دلار به رادوشوویچ اعتراض کرد که چرا این سند در حساب مالی باشگاهی که در آن زمان قائم مقامی بود درج نشده است. ، از دارنده حساب باشگاه نخواسته است که همزمان وارد این حساب مالی شده و ثبت نام کند.

همچنین جای سوال دارد که چرا مدت هاست این موضوع در سایت کدال منتشر شده و شکوری نسبت به عدم ثبت این پرداخت و انتشار نامه پرداختی 18 هزار دلاری به آردوسوویچ اعتراض کرده است.

جالب اینجاست که ابراهیم شکوری از جمله افرادی بود که در دوران سامی با این دروازه بان کرواسی درگیری لفظی داشت و حتی مصاحبه های شکوری علیه این بازیکن باعث عصبانیت رادوشوویچ شد که با یحیی گل محمدی به تمرینات بازگشت.

طبق آخرین پیگیری های باشگاه پرسپولیس، مدارک ارسالی شکوری به حساب این باشگاه تایید نشد و حتی چند روز پیش شکوری در باشگاه حاضر شد و مدارک مالی را تحویل گرفت اما باز هم تایید نشد. در واقع دلیل عدم ثبت این صورت های مالی مشکل موجود بودن این اسناد بوده است اما نماینده سابق سفیدپوستان در مجلس از رد مدارک خود صحبت عجیبی نمی کند.

انتهای پیام/

منبع: آخرین خبر

دیدگاهتان را بنویسید