مشکل مالی با شکوری تقریبا حل شد


زمان: 21:31
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1823008

نمایندگان سابق و فعلی باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده سابق و فعلی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با یک حسابدار درباره بلاتکلیفی مالی اظهار نظر کرد.

شکوری: کل لیگ به دنبال این هستند که پرسپولیس قهرمان نشود

ابراهیم شکوری امروز پس از دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ارائه چند صورت مالی برای دوران حضورش در این باشگاه گفت: اکثر مشکلات حل شده است. با توجه به مدارکی که در اختیار داشتم و همچنین مدارکی که در اتوماسیون اداری باشگاه موجود بود، خیلی از کارها حل شده است، اما فقط قسمت کوچکی از این کار باقی مانده است. بخشی از پرداخت ها از طریق صرافی انجام می شد و بحث هزینه های مبادله یا مبالغی که باید از طریق هزینه های داوری CAS از طریق فیفا از طریق تحریم های فیفا به خارج از کشور ارسال می کردیم، باقی ماند.
وی با بیان اینکه با این تفاسیر دیگر مشکلی برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد، گفت: پرسپولیس خانه ماست. از زمانی که در این تیم بازیکن بودم، حسابی در باشگاه داشتم و مدتی از پولم را خرج کردم. الان هیچ مشکلی وجود ندارد و بیشتر مشکلات حل شده است. امیدوارم اتفاقات خوب ادامه داشته باشد.
قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه یکی از روزنامه ها مدعی شده در مقطعی از حضورش در جمع سرخپوشان از دایی برای حل برخی از مشکلات پرسپولیس استفاده کرده است، گفت: باشگاه پرسپولیس مشکلات سخت و نفس گیر زیادی دارد. اغلب مدیرانی که در باشگاه کار می کنند در پرسپولیس با مشکل نقدینگی مواجه هستند، به عنوان مثال ما فقط یک هفته فرصت داریم تا هزینه پرونده خواکین، کالدرون یا عیسی القطر را پرداخت کنیم. پرسپولیس ما باید موارد دیگری را مثل بودیمیر مدیریت می کردیم.»
شکوری گفت: در زمانی که باشگاه با کمبود نقدینگی مواجه بود، نه تنها از دایی، بلکه از دیگر دوستان پرسپولیسی به عنوان صرافی کمک گرفتیم و سپس پول را پس دادیم. البته گاهی اوقات روال اداری اشکال دارد مثلا الان که سند ارائه نشده یا ارائه شده اما بررسی نشده است که چنین اتفاقاتی می افتد. معمولا افرادی که در پرسپولیس و باشگاه های بزرگ کار می کنند با این چالش ها مواجه هستند.
قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این برداشت از باشگاه منتسب به او نیست، گفت: بخشی از حساب خرج است که باید در صرافی گزارش کنم. البته اگر طلبکار شدم نمی شود از باشگاه پرسپولیس پول گرفت (می خندد) حتی زمانی که پرسپولیسی بودیم از این باشگاه به من مالیات نمی دادند و مقداری هم می خواستم که البته این مسائل نیست. خیلی مهم. از خدا می خواهم که ما مدیون پرسپولیس نباشیم چون هرکس به این باشگاه می آید باید برای مردم کار کند. مهم نیست که بدهکار باشیم یا نه.
شکوری درباره وضعیت پرسپولیس در 6 هفته باقیمانده لیگ برتر توضیح داد: هفته های باقی مانده بسیار حساس است، حریف ما دیدارهای سختی دارد و اگر پرسپولیس تنها باشد می تواند این اختلاف امتیاز را با استقلال کاهش دهد. البته کار باشگاه و پرسپولیس واقعا سخت است. از آنجایی که این تیم پنج بازی متوالی را برده است و حالا همه قهرمانی ها می خواهند با هم متحد شوند تا از بازی برگشت جلوگیری کنند، البته این طبیعی است. سال گذشته که گلات اتفاق افتاد همین اتفاق افتاد. همه در لیگ تلاش کردند که قهرمان نشوند اما خدا را شکر بردیم.
وی افزود: امسال کار همچنان ادامه دارد، با توجه به بازیکنان درجه یک، کادر مدیریتی، کادر فنی و حمایت هواداران باید تا آخرین لحظه بجنگیم.
سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال آخرین تغییرات و تحولات این مجموعه را بر عهده داشت: حالا باید به دنبال افرادی مانند مهدی تاج، محمدرضا ساکت، علی کفاشیان و مدیران فعلی آنها در فدراسیون باشیم. در حال حاضر فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی را دارد، با اینکه سرپرست است، باز هم نمی تواند آنطور که می خواهد کار کند، ببینید در هیئت چه وضعیتی دارد. کار مجیدی خیلی سخت است. باید هر چه زودتر تعیین و تعیین تکلیف کند، اگر مجیدی می خواهد به کارش ادامه دهد باید اختیارات کامل به او داده شود. یک سال قبل از جام جهانی فقط 7-8 ماه تا این رقابت ها فاصله دارد، باید از تیم ملی حمایت خوبی شود. ما هم باید بازی های خوبی انجام دهیم.

شکوری افزود: البته منظورم مسابقات خوبی نیست که باید با برزیل یا آرژانتین انجام دهیم، باید تیم هایی را که در گروه ما هستند شبیه سازی کنیم و بازی هایی طراحی کنیم که به تیم ما کمک کند. امیدوارم فدراسیون این کار را انجام دهد. اما در شرایط فعلی بسیار سخت است. تیم ما در جام جهانی بازیکنان توانمندی دارد و با شرایط خوب می تواند به دور دوم راه پیدا کند. البته الان فرصت های زیادی را از دست داده ایم.

عطایی: مشکل مالی با شکوری تقریبا حل شد

علی عطایی درباره جلسه امروز کادرفنی باشگاه پرسپولیس با ابراهیم شکوری گفت: در صورت های مالی شکوری بدهی وجود داشت که باعث غرور او شد. بنابراین از او دعوت کردیم که امروز از باشگاه دیدن کند. خدا را شکر همین کار را کرد و مشکل اصلی حل شد. تا از این به بعد اتفاق خاصی نیفتد و به حل کامل مشکل کمک کنیم. تقریباً هیچ بدهی وجود ندارد.
وی درباره اینکه آیا مدارک مربوط به شکوری مفقود شده است، توضیح داد: مدارک مفقود نشده بلکه زمان ارائه آن به صورت رفت و برگشت بوده که اکنون ارائه و ثبت شده است و مشکل شکوری تقریبا حل شده است.
معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت بدهی آنتونی استوکس گفت: او شاکی بود که از او دفاع کردیم. بخشی از مبلغ ادعا شده توسط استوکس کاهش یافته است، اما حکم CAS نهایی است.
عطایی در پاسخ به این سوال که تاکنون چند مورد از تعهدات مدیرعامل پرسپولیس انجام شده است، گفت: بیایید جلسه بگذاریم بعدا صحبت می کنم. تاکنون اکثر تعهدات این کارگزار انجام شده است و امیدواریم از این پس نیز به این امر ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید