اگه نمیخوای جمع کنی بیا بازم مده!

اگه نمیخوای جمع کنی بیا بازم مده!

روز جدید : اظهارات سیدکاظم موسوی نماینده مجلس درباره ممنوعیت واردات آلات موسیقی در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته است.

اظهارات سیدکاظم موسوی نماینده مجلس درباره ممنوعیت واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی انتقادهایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.موسوی در گفت و گو با سایت دیده بان گفت: آیا. چرا باید با این همه شهید و دانشمندی که داریم آلات موسیقی وارد کشور شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازم این چنینی آنقدر مهم نیست که حتی برای آن وقت و هزینه صرف کنیم. آلات موسیقی یک کالای اساسی نیست که ما آن را اجباری بدانیم. افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا خواسته های شخصی خود هستند می توانند ایران را ترک کنند.»

وی درباره ممنوعیت عینک آفتابی نیز اظهار کرد: در خصوص ممنوعیت واردات عینک آفتابی، اگر مردم از آن استفاده پزشکی کنند و توسط پزشک معالج توصیه شده باشد، مشکلی در این مورد وجود ندارد. اگر قانون مکانیسم استفاده از عینک آفتابی را توضیح دهد، استفاده از آن مشکلی ندارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که اخیراً گلمعلی آهنکوب نژاد، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان عینک اهواز، از ممنوعیت ورود عینک‌های آفتابی به کشور خبر داد و گفت که عینک آفتابی نیز کالای «غیر ضروری و» لوکس محسوب می‌شود.

سخنان موسوی واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.عباس عبدی در توییتر خود نوشت: نیازی به واردات نیست. چون برادران از شیر مرغ گرفته تا جان انسان را قاچاق می کنند و با ضمانت به در می رسانند عینک و آلات موسیقی که چیزی نیست هدف از ممنوعیت افزایش درآمد رفقا است.

مهرزاد دانش نوشت: آقا اجازه بدید؟ من هدفون دارم من هم موقع بارندگی چتر روی سرم می بندم. ضد آفتاب هم برای ماشینم گرفتم. آیا اجازه حضور در ایران را داریم؟

مصطفی دانسته نوشت: موسوی نماینده مجلس: کسی که دنبال آلات موسیقی و عینک آفتابی است باید ایران را ترک کند. گاهی گفته می شود کسانی که می خواهند بدون هوا از ایران بروند. گاهی گفته می شود کسانی که اینترنت می خواهند ایران را ترک کنند.

دیگری نوشت: فردا: تو هم میخوای بستنی بخوری؟ شما باید ایران را ترک کنید!

کاربر دیگری نوشت: فقط یک خوزستانی که تابستان باید در دمای 50 درجه کار کند و کار کند می فهمد ممنوعیت واردات عینک آفتابی یعنی چه.

کاربر نوشت: چرا برخی مسئولان فکر می کنند هرکس مثل آنها فکر نمی کند باید کشور را ترک کند و برود؟!

کاربری نیز نوشت: احتمالا گفته می شود که این کار ارز را ارزان می کند اما امکان حذف موزیک وجود ندارد.

دیگری نوشت: این آلات موسیقی از قبل یک چیز هستند، چرا این عینک های آفتابی دیگر؟ عینک آفتابی یکی از لوازم جانبی اصلی کودکان در این منطقه است

کاربر دیگری در این باره نوشت: یعنی اینوری و اونوری نگران ماندن در ایران هستند، انگار هیچکدام باور نمی کنند که یکی بخواهد در این شهر بماند، با هر که صحبت می کنید خلاصه می گوید چرا دنبال مهاجرت نمی روید؟ تا می توانید جمع کنید و از ایران خارج شوید.

دیگری نوشت: پروردگارا متاسفیم که عینک آفتابی درست و دقیق خریدیم! حالا چطوری از ایران بریم؟ انتظار داشته باشید که ما نیز آلات موسیقی را دوست داشته باشیم! کاربر دیگری نوشت: سفارت: دلیل مهاجرت؟ عینک آفتابی خود را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید