معروف مده: کسى که نمى داند نهى از منکر اشکال دارد

معروف مده: کسى که نمى داند نهى از منکر اشکال دارد

سید مجید بنی فاطمه گفت: برای خیر راهی هست. دین ما دین عشق است. جانم را فدای پیامبر(ص) کردم که لبخندش باعث مسلمان شدن مردم شد. باید یادآوری کنیم که همه این دختران دختر ایران و جامعه ما هستند.

سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت(ع) در مراسم تعزیه خوانی هیئت ریحانه الحسین(ع) با اشاره به وضعیت حجاب این روزهای برخی از بانوان در کشور گفت: کسانی که برخی انجام می دهند. طبل ها و صداها امروز دلشان برای مردم نمی سوزد، برای دین می سوزد، هدفشان این است که اگر حسین را بگیرند، دیگر حسادت نمی کنیم.

کسي که امر به معروف و نهي از منکر را بلد نيست، در انجام کاري اشتباه مي کند

وی با اشاره به اینکه هرکس امر به معروف و نهی از منکر را بلد نباشد، انجام کاری نادرست است، تصریح کرد: امر به معروف راهی دارد. دین ما دین عشق است. جانم را فدای پیامبر(ص) کردم که لبخندش باعث مسلمان شدن مردم شد.

بنی فاطمه با بیان اینکه خداوند به پیامبر می گوید موعظه کن و فرمودند: یعنی باید نماز و قرآن را تبلیغ کند و حق ندارد یقه کسی را که باید قرآن بخواند بگیرد! باید یادآوری کنیم که همه این دختران دختر ایران و جامعه ما هستند.

این مداح اهل بیت (علیهم السلام) افزود: جوانان، برادران و خواهران امروز باید متحد باشیم. مشکلاتی وجود داشته است و ما باید با آنها زندگی کنیم و بر آنها بسازیم. خدای ناکرده راهی نیست که دو جوان مقابل هم بایستند. ما یک نقطه مشترک داریم که امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه باید حواس تان باشد عده ای یاغی هستند و با حسین، حسین حرف خود را نمی گیرند، تصریح کرد: ما قدردان رهبر انقلاب و شهدا هستیم. خداوند به حق حضرت زهرا(س) مادر و دختر ما را با حجاب قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید