آقای فرشکار! بازم اشتباه میکنی


ساعت: 21:56
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909864

آقای فرشکار! ایجاد گفتمان «احساس بن بست» در مردم برای دشمن هدف نیست، بلکه وسیله است. این وسیله ای است برای نشان دادن اینکه «مشکل منشأ و هویت کل نظام حکومتی است» که شما بدون هیچ توضیحی آن را «آغاز حکومت جدید» می نامید، یعنی به این هدف اصلی دشمن کمک می کنید. . میدونی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مهدیان در یادداشتی نوشت: نمی دانم چرا باید در امتیاز بزنگا اشتباه کرد؟ در انتخابات 84 قیافه ات را اینطوری عوض کردی و بعد متوجه شدی که این راه نیست. در اغتشاشات سال 88 سیاست سکوت را انتخاب کردید، گاهی با کفش، گاهی با میخ، در انتخابات 96 به پاسداری از مطالبات و افشاگری های احمدی نژادی و عدالت خواهی ادامه دادید و کار را خراب کردید؟ راستی داری چیکار میکنی واقعا چرا این همه اشتباه؟

آیا متوجه نمی شوید که صحبت از «آغاز دولت جدید» به این معناست که فکر می کنید این دولت راه دولت قبل را در این یک سال رفته است؟ واقعا اینطور بود؟ آیا می دانید که معنای این جمله در این مرحله، رساندن این پیام است که فشار مؤثر بوده است؟ و این پیام به دشمن این است که بیشتر فشار بیاورند؟

آیا استراتژی گفتمانی رهبری را که علت این اتفاقات را رشد و اعتلای ایران عنوان کردند، متوجه شدید؟ آیا این راهبردی که در چند سخنرانی دنبال می کنید به این معناست که علت این حوادث ضعف های مرجعیت و نظام است؟ آیا قصد دارید بیانیه خود را با سخنرانی مدیریت هماهنگ کنید یا مشاوران شما برنامه بهتری را پیشنهاد کرده اند؟

دقیقا چه فکری در مورد خودت داشتی؟ به فرض که سکوی اعتراض مردم در دل این آشوب ها باشد که نیست. اما فرض کنیم اینطور باشد، آیا تصور می کردید که معترضان با خود نمی گویند این مردی که سال ها در راس مملکت بوده، حالا به خاطر فشار مردم، دولت جدید را فراموش کرده است؟ مگر نمی گویند باید فشار زیادی به آنها وارد شود؟ مگر نمی گویند باید بیشتر فشار بیاوریم؟ مگر نمی گویند منطق کار نکرد و راه حل آن خیابان است؟ یعنی خدا را شکر از امروز توصیف شما اشتباه است و این یعنی استراتژی شما اشتباه و اشتباه است.

آقای فرشکار! ایجاد گفتمان «احساس بن بست» در مردم برای دشمن هدف نیست، بلکه وسیله است. این وسیله ای است برای نشان دادن اینکه «مشکل منشأ و هویت کل نظام حکومتی است» که شما بدون هیچ توضیحی آن را «آغاز حکومت جدید» می نامید، یعنی به این هدف اصلی دشمن کمک می کنید. . میدونی

اگر می خواهید از تغییر، فی سبیل الله صحبت کنید، حداقل در چارچوب رهبری بگویید. در چارچوب بیانیه، مرحله دوم را بگویید. در این 40 سال تغییر ایجاد شده، به وضعیت مطلوب نرسیده ایم، اما نه این که از بحران و بحران گذر نکرده ایم، نه اینکه پرش نداشته باشیم. نمی شود حزب الله جماعت گفتمان امید را در جهاد تباین به دست بگیرد و شما یاد «آغاز تدبیر جدید» دارید. ادعایی برای پیشبرد برنامه راهبردی رهبر.

خدا نکند شما را منتقد دولت و بحث ها و رقابت های سیاسی نکنند. یا خطرناک تر، گفتمانی را در میان جوانان تازه استخدام شده تشویق می کنید که منجر به تغییر در اراده و سبک تصمیم گیری آنها می شود. همه این بازی ها برای مدیران کشور است تا سیستم محاسباتی و سبک تصمیم گیری خود را تغییر دهند. شاید بگویید منظور من این نیست. ایرادی نداره. آنچه مهم است این است که این استراتژی گفتمانی خطرناکی که شما دنبال کرده اید کمک به نقشه دشمن است. مثل همیشه ناخواسته
با گفتن ما، خودت می دانی.

دیدگاهتان را بنویسید