هشدار به نکونام: هواداران استقلال از این تیم جام می خواهند

هشدار به نکونام: هواداران استقلال از این تیم جام می خواهند

صبو شهبازیان درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال گفت: جواد را کاملا می شناسم و چندین سال در پاز همبازی من بود. آرزویش پوشیدن پیراهن استقلال و سپس سرمربیگری این تیم بود که اولین آرزوی او چند سال پیش محقق شد و حالا به دومین آرزویش رسیده و امیدوارم در آن موفق باشد.

وی افزود: استقلال نیاز به بازنگری دارد و باید در چند پست تقویت شود. مدیران باشگاه باید با بازیکنان مورد نظر نکونام به توافق برسند اما این تیم به یک هافبک بازیساز مانند معتبی جباری نیاز دارد تا مهاجمان این تیم به خوبی تغذیه شوند. البته با توجه به اینکه نکونام خودش هافبک بود به این مشکل واقف است و خط هافبک تیم را تنظیم خواهد کرد.

شهبازیان خاطرنشان کرد: نکونام کار سختی در پیش دارد اما تجربه بسیار خوبی در اسپانیا و همچنین تیم ملی دارد. او چند سالی است که در لیگ برتر مربیگری می کند و حالا مربی باتجربه ای است که شناخت کاملی از فوتبال ایران دارد. مشخص است که هواداران استقلال خواهان جام از این تیم هستند و امیدوارم مدیران باشگاه شرایط و ابزار قهرمانی را برای کادر فنی آماده کنند تا این تیم امسال موفق باشد.

شهبازیان در خصوص رقیب استقلال با جواد نکونام گفت: استقلال همیشه یک تیم مدعی در فوتبال ایران است، اما فکر می کنم با جواد نکونام استقلال به تیمی قدرتمند و خطرناک تبدیل می شود، به تیمی تبدیل می شود که هواداران انتظار دارند.

وی در پایان با اشاره به صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ساپینتو گفت: صحبت های مدیرعامل باشگاه علیه سرمربی سابق آبی پوشان صحت نداشت. اگر این مربی پرتغالی مشکلی داشت چرا آقای کریمی با او مصاحبه نکرد و چیزی از رفتارش نگفت؟ این رفتار شایسته باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست و امیدوارم دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید