هشدار به وربا غفوری: مدیون استقلالی هستید

هشدار به وربا غفوری: مدیون استقلالی هستید

میشم منیعی مشاور ارشد باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اخیر وریا غفوری در پایان دیدار تیم های استقلال و فولاد در خصوص سردار عیارلو مدیرعامل باشگاه استقلال که وی را ترسو خطاب کرده و انتقادات تندی علیه وی داشته است، گفت: من بحث یک بحث فوتبالی است. واریا بازیکن فوتبال است و من هم فوتبالیست بودم. انسان ها بالاخره در یک جا می خوابند و باید حقیقت را بگویند. واریا غفوری در زندگی فوتبالی خود با استقلال یک عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد که آن را هم مدیون سردار آجرلو است.

سرمربی استقلال اصرار به فروش واریا داشت

وی در خصوص علت این امر توضیح داد: این بازیکن در نیم فصل گذشته لیگ برتر توسط سرمربی وقت در لیست مازاد قرار گرفت. اصرار وحشتناک مربی در آن زمان این بود که من این بازیکن را نمی خواهم اما با وساطت آقای آگرلو وریا او در لیست ماند. باز هم در مقطعی سرمربی فعلی وریا را برکنار کرد و در همان زمان تاکید شد که مربی تحت هیچ شرایطی از بازگشت وریا غفوری راضی نبوده اما دوباره با کمک سردار ازهرلو وریا غفوری به تمرینات بازگشت.

عیارلو پشت کسی پنهان نشد

مشاور ارشد مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد که گفته می شد عیارلو برای تمدید نشدن قرارداد وریا پشت عده ای پنهان شده است، سرمربی وقت در فصل قبل عذرخواهی کرد) برای او بهترین زمان بود که پشت سر مربی استقلال پنهان شد و گفت که سرمربی تیم شما آن را نخواست.

وریا باید از نکونام در مورد حمایت آیریلو از بازیکنش سوال کند

وی ادامه داد: من به عنوان یک بزرگتر یا یک دوست به واریا می گویم کسانی که به شما اطلاعات می دهند دوست شما نیستند و اتفاقاً اطلاعات اشتباهی به شما می دهند ورا جان! آژرلو تنها سرمربی ای است که در تمام این سال های فوتبال دیده ام که پشت بازیکنانش ایستاده و از آنها حمایت می کند. می توانید از افرادی که با او کار کرده اند بپرسید. از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب یا جواد نکونام که سرمربی و مدیر فعلی است بپرسید. از او بپرسید که چگونه همه مشکلات بازیکنانش را حل می کند. عیارلو کسی نیست که پشت کسی پنهان شود.

خود واریا تمایلی به ماندن در استقلال نداشت

منیعی در ادامه به بیان مشکلی که در ابتدای فصل قبل (لیگ بیست و یکم) توسط وریا غفوری اشاره شده بود، گفت: وریا جان! این شما نبودید که ابتدای فصل قبل آمدید و گفتید نمی خواهید در استقلال بمانید؟ از ابتدای فصل گذشته صحبت از فکر کردن بیشتر به فوتبال بوده است. علاوه بر این، در فوتبال بازیکنان زیادی از واریا بودند که در مقطعی مربی خود را نمی خواستند.

برخی از افراد به نام واریا به دنبال موج سواری هستند

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه در آن زمان عده ای آمده اند و با نام او به موج سواری می پردازند اما خبرهای اشتباهی به او می دهند. به نظرم واریا نباید امروز به دنبال این مشکلات باشد بلکه آنقدر خوب فوتبال بازی کند که سال آینده به باشگاه استقلال برگردد. او بازیکن توانمندی برای استقلال بود و حالا باید هدفش بهتر شدن در فولاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید