هشدار به پرسپولیسی ها استقلالی ها به مناسبت خاصی اشاره کردند

هشدار به پرسپولیسی ها  استقلالی ها به مناسبت خاصی اشاره کردند

فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتورسازی در خصوص دیدار مقابل شاگردان یحیی گل محمدی در تبریز و همچنین بازی قبلی مقابل سپاهان، حمله چند پیشکسوت به سرمربی پرسپولیس و قهرمانی استقلالی ها (یکی دیگر از بازی های قبلی خود) توضیحاتی را ارائه کرد. ):

بازی با سپاهان را شروع کنید. به پرسپولیس مقابل نویدکی چه امتیازی دادی؟

پرسپولیس مقابل سپاهان روز خوبی نداشت. سپاهان به خصوص در نیمه اول موفق شد از الگوی همیشگی تیمی خود استفاده کند و شرایط خوبی برای خود ایجاد کند. اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس بهتر شد اما این کافی نبود.

تو چی میگفتی

پرسپولیس با اشتباهاتی برخورد کرد، برخی از آنها انفرادی. این در حالی است که پرسپولیس در خط حمله که البته دستش خالی است، بریدگی و زهر کافی ندارد. مصدومیت عیسی آل کثیر از یک سو و جدایی شهریار مقانلو در ابتدای فصل باعث شد این تیم در نوک خط حمله کم قدرت باشد.

تامیروف چطور؟

این بازیکن در نیم فصل جذب شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. معمولا وقتی یک بازیکن خارجی در نیم فصل به خدمت گرفته می شود باید انتظارات را برآورده کند.

در صحبت هایتان گفتید اشتباهات فردی به پرسپولیس ضربه می زند. می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

فکر می کنم حامد لاک سومین و چهارمین خطای شخصی تاثیرگذار خود در این فصل را در دیدار با سپاهان تکرار کرد. ضمن اینکه فرصت های زیادی را بازیکنان پیش رو از دست می دهند.

پس از شکست پرسپولیس از سپاهان و ثبت قهرمانی رقیبش، حملات زیادی علیه یحیی گل محمدی صورت گرفت. آیا با این حملات موافق هستید یا خیر؟

نه! من با آن موافق نیستم. آقای گل محمدی در این مدت بارها و بارها کیفیت خود را نشان داد و آنچه بیش از همه به او و پرسپولیس ضربه زد بازیکنان خوبی بودند که در ابتدای فصل از این تیم جدا شدند و از طرفی نتوانستند نیازهای تیم را برآورده کنند. کادر فنی البته علی نعمتی کمک زیادی به پرسپولیس کرد اما این کافی نبود.

پرسپولیس این هفته در تبریز به مصاف تراکتور می رود. این چیزی است که شما در مورد آن صحبت می کنید

قطعا بازی جذابی خواهد بود. او با تمام انگیزه برای کسب عنوان نایب قهرمانی راهی پرسپولیس خواهد شد. البته شاید از دست دادن عنوان قهرمانی در این لیگ سنگین وزن چندان برای پرسپولیس آزاردهنده نباشد، در حالی که حالا باید با حداکثر قدرت ظاهر شود تا به مقام دوم برسد و در رده دوم عنوان قهرمانی را کسب کند.

این مشکل در رویکرد سپاهان به پرسپولیس چقدر اهمیت دارد؟

وقتی فصل را در رده دوم به پایان برسانید قطعا بهتر از عنوان سومی است. نایب قهرمانی لیگ برتر ایران با این تیم های جامد قطعا چیز کوچکی است. پرسپولیس باید در سه بازی اخیر با تمام توان بازی کند.

تیم استقلال هم که برایش قصه داشتی قهرمان شد. در مورد این قهرمانی صحبت می کنید؟

به نظر من استقلال بی ثبات ترین تیم این فصل لیگ برتر بود. اگرچه مدل بازی او جذاب ترین سبک فوتبال در این فصل نبود، اما این تیم از نظر کار تیمی، هماهنگی و وحدت تاکتیکی اتفاق خاصی را رقم زد و قهرمانی خود را اعلام کرد. تبریک به کادر فنی و بازیکنان استقلال. چرا که این تیم با وجود از دست دادن دو مهره اصلی در خط دفاعی، همچنان بدون لغزش به کار خود ادامه داده و به هدف خود می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید