مقاومت در برابر دشمن نکته ای بود که رهبری در دیدار با پرستاران به آن اشاره کردند/ استقامت حضرت زینب(س)؛ الگوی عالی برای زنان سرسخت

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791679

سیدجعفر کنادباشی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی دیروز خود بر مقاومت و صبر در برابر دشمنان تاکید کردند و وقایع انقلاب را منعکس کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جعفر کنادباشی در گفتگو با راه آرمان; رهبر معظم انقلاب با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت، در تبیین مقام والای حضرت زینب کبری سلام الله علیها دو موضوع بسیار مهم را بیان و تبیین کردند. اولین مشکل صبر و مقاومت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است که فرمودند صبر و استقامت حضرت زینب سلام الله علیها الگوی بزرگی برای تحمل زنان است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: موضوع دیگری که به آن اشاره شد این بود که حضرت زینب کبری سلام الله علیها فرستاده کربلا بودند و اگر ایشان نبودند واقعه کربلا به گونه ای دیگر پوشش داده می شد.

وی با بیان اینکه هنوز شاهد برخی حوادث در دنیا هستیم که به گونه های مختلف بیان می شود، گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها شاهد ماجرا بودند و در تبیین تاریخ کربلا کوتاهی نکردند; مقام معظم رهبری تاکید کردند: نباید اجازه داد دشمن به کسانی که داستان دقیق می خواهند نگاه کند.

قنادباشی با اشاره به مطالب فوق گفت: اگر در مسیر مبارزه با دنیای غرب هستیم باید مخالفت کنیم البته مشکلات و کاستی هایی وجود دارد اما باید مانند حضرت زینب سلام الله علیها بایستیم تا به نتایج شیرین برسیم. .

این کارشناس سیاسی گفت: کسانی که اهل قلم هستند باید جمع شوند و تاریخ انقلاب و چالش های بزرگی که با دنیای غرب داشته ایم را بنویسند تا دشمن سوء تعبیر نکند.

وی بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حضرت زینب کبری سلام الله علیها با دیگر سخنان ایشان متفاوت است; زیرا معظم له هر بار ابعاد مختلف شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها را مطرح و تبیین می کنند تا بتوانیم در زندگی از این بانوی گرانقدر الگو بگیریم.

قندباشی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان دیروز خود بر مقاومت و صبر در برابر دشمنان و انعکاس حوادث انقلاب تاکید کردند که به دشمن فرصت نمی دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید