هشدار به گل محمدی; یحیی می ماند اما…

هشدار به گل محمدی;  یحیی می ماند اما...

با اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که اهل تبریز است و سابقه بازی در دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس، اتفاقات عجیب هفته گذشته تبریز و سنگ اندازی پرسپولیسی ها را در کارنامه دارد گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید. زیر:

نظر شما در مورد اتفاقات تبریز چیست؟

فوتبال ورزشی برای دوستی و صمیمیت است. نمی دانم دلیل این امر چیست و چرا باید شاهد چنین صحنه هایی در ورزشگاه باشیم. مردم تبریز مهربان و مهمان نواز هستند. نمی دانم چرا، مگر اینکه پرسپولیس از آن طرف بیاید سنگ اندازی کند. همه ما طرفدار یک کشور هستیم و در یک کشور زندگی می کنیم. زمانی که من در زادگاهم بودم و بازی می کردم اصلا چنین چیزی وجود نداشت. حتی می دانم بیشتر تبریزی ها پرسپولیسی هستند. زنوزی در سال های اخیر هزینه های زیادی کرده و برای شهر تبریز زحمات زیادی کشیده است. اما تراکتور برخلاف سال های گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و این موضوع باعث عصبانیت هواداران شد. این در حالی است که در سال های اخیر و قبل از تاج، بارها در تبریز و تهران هواداران پرسپولیس و تراکتور با هم درگیر شدند. فکر می کنم اتفاقی که هفته گذشته افتاد ادامه این درگیری ها بود و هواداران پس از 2 سال حضور در ورزشگاه شروع به این رفتارهای ناشایست کردند. امیدوارم این اتفاقات مدیریت شود و دیگر شاهد آن نباشیم.

مدیران تراکتورسازی مدعی شدند پرسپولیسی ها دعوا راه انداخته اند. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

بگذارید مسئولان کمیسیون انضباطی فدراسیون درباره اتفاقات مسابقه تصمیم بگیرند. همه چیز را دیدند و ناظر گزارش خود را نوشت. بنابراین بهتر از دیگران می توانند نظر بدهند و قضاوت کنند.

فکر می کنی دلیل تمام نشدن پرسپولیس در این فصل چه بود؟

پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشت و فکر می کنم بعد از اتفاقات دربی و از دست دادن 2 امتیاز این دیدار تاثیر زیادی در قهرمانی داشت. در واقع بهتر است بگوییم قهرمانی را به استقلال دادیم. امیدوارم نقاط ضعف فصل آینده برطرف شود و برنامه ریزی خوبی انجام شود تا اتفاقی که امسال می افتد دیگر تکرار نشود.

به نظر شما استقلال شایسته قهرمانی بود؟

آره؛ استقلال شایسته قهرمانی بود. اتفاقات این فصل به نفع آنها بود و حریفان نتوانستند رقابت خوبی با این تیم داشته باشند. پرسپولیس و سپاهان امتیازهای زیادی از دست دادند و گل گهر هم امتیاز از دست داد. در مجموع فکر می کنم استقلال کمتر اشتباه کرد و البته متحدتر بود و این دقیقاً همان چیزی بود که من در پرسپولیس ندیدم.

زمزمه هایی مبنی بر تغییر کادرفنی نیز شنیده می شد. شما چی فکر میکنید؟

من کاملا مخالف چنین تغییراتی هستم. به نظرم یحیی باید بماند و به کارشان ادامه دهد اما اشتباهاتش را کم کند و نقاط ضعف تیمش را برطرف کند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و پرسپولیس در فصل آینده موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید