هشدار جدی اسطوره جنجالی استقلال به ساپینتو

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال گفت:

بازی خوبی از استقلال مقابل نفت ندیدیم. خط هافبک این تیم هیچ حرکت مثبتی نداشت و در جریان بازی نتوانست با پاس های خود مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد.

او گفت:

خط هافبک باید رابط بین مدافعان و مهاجمان باشد اما متاسفانه هافبک های استقلال آنقدر ضعیف بودند که نتوانستند به بقیه خطوط کمک کنند.

فنونی زاده تاکید کرد:

مهدی پور در فرم خوبی نبود و عملکرد او به قدری ضعیف بود که ساپینتو جایگزین او شد. در این شرایط بهتر است هر چه زودتر یک هافبک بازیکن به خدمت بگیرید. استقلالی ها هم می توانند از امانوف استفاده کنند. او در این 4 هفته نتوانست بازی کند. او در صورت بازی مقابل پیکان قطعا تلاش خواهد کرد تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد:

ساپینتو باید تفکرش را تغییر دهد. او هنوز ترکیب اولیه تیمش را نمی شناسد و این مشکل بازی به بازی استقلال را تحت تاثیر قرار می دهد. این بار تعویض های او جواب نداد و با وجود اینکه استقلالی ها در 10 دقیقه پایانی فشار زیادی وارد کردند و چند موقعیت را از دست دادند، نتوانستند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند.

وی همچنین درباره بازی روز شنبه استقلال مقابل پکان تهران تصریح کرد:

پیکان با معتبی حسینی عملکرد خوبی داشت. حسینی با بازیکنان جوانش نمایش قابل قبولی در لیگ ارائه کرد و حالا امیدوار است از استقلال امتیاز بگیرد. او به نقاط ضعف و قوت استقلال کاملاً آگاه است و می خواهد از تجربیات خود استفاده کند و شرایط را برای استقلال سخت تر کند، آبی ها همچنین می دانند که اگر می خواهند به بالای جدول برسند باید جلو بروند، البته به شرط پیوستن ساپینتو به این تیم. برای رسیدن به ایده آل و موفقیت در ایجاد شرایط بهتر برای استقلال با تغییر خط هافبک.

فنونی زاده در خصوص انتخاب تاج به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت:

چیز زیادی نمی توان در مورد آن گفت. اگرچه در دوران ریاست تاج در اتحادیه فوتبال اتفاقات زیادی افتاده است، اما او بار دیگر در راس اتحادیه فوتبال ایستاده است و باید امیدوار بود که اتفاقات خوبی در سطح ملی برای فوتبال ما بیفتد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در زمانی که شایعه سرمربیگری او در تیم ملی شنیده می شد می تواند موفق شود، گفت:

به نظر من تغییر در این لحظه برای فوتبال ما خوب نیست. هر چند نیمکت نشینی تیم ملی در جام جهانی آرزوی هر مربی است، اما با شناخت اسکوچیچ از تیم ملی، حضور او روی نیمکت می تواند قابل قبول تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید