هشدار جدی به استقلال برای بازی با سپاهان

هشدار جدی به استقلال برای بازی با سپاهان

هادی شکوری مدافع سابق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل نساجی در جام حذفی و حذف شاگردان فرهاد مجیدی اظهارنظری کرده است.

استقلال مقابل نساجی چطور بود؟

بازی خوب. متأسفانه استقلال با وجود هدایت بازی به راحتی موقعیت خود را از دست داد. شاید اگر بازیکنانش فداکاری بیشتری می کردند الان نتیجه فرق می کرد.

نظرت در مورد ترکیب اصلی استقلال چیست؟

من به شخصه معتقد نیستم که یک تیم به لیگ برتر فرستاده شود و تیم دیگری برای بازی در جام حذفی. وقتی تیم تمام شد باید در هر مسابقه در هر شرایطی به زمین فرستاده شود یا در نهایت یکی دو تغییر دیگر انجام نشود.

مجیدی را شنیدید که 48 ساعت قبل از بازی با اشاره به دو فینال شکست خورده قبلی جام حذفی می گوید: با تمام توان به میدان خواهیم رفت. آیا این ترکیب قدرتمندی از استقلال بود؟

نمیشه اینطوری نظر داد ما جای فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال نیستیم. ما تمرینات را نمی بینیم. آنها قطعا نمی خواستند طوری وارد میدان شوند که ببازند. اما در کل باز هم می گویم اگر تیمی در تیم موفق باشد نباید به آن دست زد. فرقی نمی کند در آسیا باشی، در لیگ، در مرحله حذفی یا در هر تورنمنتی، باید با همان تیم اصلی بازی کنی. این نظر من است.

حضور تماشاگران در این دیدار چه تاثیری بر عملکرد این تیم داشت؟

شاید تنها لحظه مثبت این دیدار برای استقلالی ها بازگشت آنها به ورزشگاه آزادی بود که در نهایت برای آنها تلخ بود و نتوانستند برای همیشه از آن لذت ببرند. امیدوارم این تیم به زودی حواشی و مشکلات مربوط به شکستش را جمع کند تا خدای ناکرده از این بابت آسیب ببیند.

در مورد بازی نکردن حسینی حرفی داری؟

ما نمی خواهیم ارزش ها و توانایی های علیرضا رضایی را زیر سوال ببریم. اما حسینی دروازه بان باتجربه ای است که با توجه به دعوت شدن به اردوی تیم ملی از روحیه خوبی برخوردار بود. حالا که تماشاگران به ورزشگاه بازگشته اند، بازی برای یک بازیکن جوان پس از دو سال بازی در استادیوم های بدون تماشاگر ریسکی بود و می توانست روی بازیکن تاثیر منفی بگذارد. فکر می کنم شاید بتوان تصمیمات دیگری گرفت.

استقلال بعد از تعطیلات باید بدون رافائل سیلوا در اصفهان به مصاف سپاهان برود. این بازی را چگونه پیش بینی می کنید؟

استقلالی ها در این فصل بازی های زیادی را در غیاب ستاره های تیمش تجربه کرده اند و قطعا باید برای این بازی هم تصمیمی بیندیشند. اما بسیار مهم است که دیدار مقابل سپاهان می تواند یکی از حساس ترین و مهم ترین روزهای فوتبالی این فصل برای استقلال باشد. سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است.

آیا از نتایج آسیایی خبر دارید؟

آره! آنها برای نتایج آسیایی هم روحیه خوبی دارند و در بازگشت به لیگ دو موقعیت متفاوت خواهند داشت. ممکن است از یک طرف خسته از سفر برگردند و در نهایت به سود استقلال برسند و از طرف دیگر با روحیه خوب بیایند و کار خود را برای استقلال رها کنند. به همین دلیل می گویم یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین دیدارهای این فصل استقلال بازی با سپاهان است.

دیدگاهتان را بنویسید