هشدار جدی به دانش آموزان سپاهانی و محرم

هشدار جدی به دانش آموزان سپاهانی و محرم

علیرضا مرزبان در خصوص سه شکست متوالی سپاهان قبل از بازی با پدیده گفت: طبیعتاً در آن چند هفته که نتایج خوبی کسب نکردیم از نتایج مسابقات ناراضی بودیم، اما از نحوه بازی و مدلی که انجام دادیم ناراضی بودیم. در زمین بازی و عملکرد و کیفیت بچه ها نشان دادند و ما از اجرای دستورات تاکتیکی کادرفنی بسیار خرسندیم و تیم ما عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و در این مسابقات بهتر از حریف بازی کرد اما در فوتبال. مشکل اینجاست که گاهی اوقات با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهید نتیجه لازم را می‌گیرید. درآمدی کسب نمی‌کنید و نه تنها باید بازی کنید، بلکه باید نتایج خوبی هم بگیرید. این مشکل (نتایج بد) در چندین بازی ادامه داشت، اما ما ادامه دادیم. راه ما و اهدافی که داشتیم تا اینکه دوباره پیروز شدیم.

وی با اشاره به برتری پدیده افزود: بازیکنان ما در کنار عملکرد خوب دو ویژگی مهم دارند، اول اینکه به هم وفادار هستند و دوم اینکه به تیم و باشگاه وفادار بودند. می تواند برای تیم مفید باشد و بازیکنان ما جزو بهترین های ایران هستند و خدا را شکر تاوان زحماتمان را مقابل پدیده دستمزد دادیم و علاوه بر برد در بازی، عملکرد باکیفیتی هم ارائه کردیم.

سرمربی سپاهان درباره بازی با فولاد گفت: برای ما مهم است که روند بردهایمان را که از این دیدار مقابل پدیده شروع شد و قطع نشود ادامه دهیم و مقابل تیم خوب فولاد در کورس قهرمانی بمانیم. ، می دانیم که چقدر با این کیفیت و بازیکنان خوب وجود دارد، اما باید با احترامی که برای حریف قائل هستیم این تیم را شکست دهیم و با همان کیفیتی که در فاز هجومی انسجام بیشتری ارائه می دهیم، می توانیم این کار را انجام دهیم.

مرزبان درباره تساوی سخت سپاهان در جام حذفی مقابل آلومینیوم توضیح داد: در مورد قرعه کشی جام حذفی باید بگویم که باید در 5 روز دو بار مقابل آلومینیوم بازی کنیم، اولین بار در جام حذفی و بار دوم در لیگ. من دارم میروم. آلومینیوم تیم خوبی است و رسول خطیبی با گرد هم آوردن بازیکنانی که همسو با افکارش هستند تیمی قوی و منسجم ساخته است اما به همان دلیلی که گفتم ما محکوم به برد هستیم و باید این را در هر دو بازی حفظ کنیم. بازی مقابل آلومینیوم بردن این تیم در اراک کار سختی است و پیروزی در نبردهای تن به تن بسیار مهم است تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: ما گروهی هستیم که در آن احترام متقابل و وفاداری به اصول و ارزش ها حرف اول و آخر را می زند. از بازیکنان گرفته تا کادرفنی و مدیریت باشگاه همه ما یک هدف داریم و آن هم آوردن جام قهرمانی به اصفهان و تقدیم آن به هواداران است. می جنگیم و تا آخرین لحظه برای این عنوان می جنگیم. از صحبت در مورد قهرمانی سپاهان خسته نمی شوم چون با شرایطی که داریم و بازیکنان باکیفیتی، هواداران چیزی کمتر از قهرمانی از ما قبول نمی کنند. طبیعتاً استقلال و پرسپولیس، حتی گل‌گوتا و آلومینیوم در این راه رقیب ما هستند و در نهایت تیمی که در هفته آخر تمرکز بیشتری داشته باشد و در اوج باشد، با عزت قهرمان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید